تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود نرم افزار فایل منیجر Solid Explorer File Manager 2.6.0 – اندروید

نرم افزار Solid Explorer ابزار مناسبی برای مدیریت فایل های اندروید می باشد و می توانید در یک محیط زیبا به خوبی فایل های خود را ویرایش کرده و عملیات مدیریتی را در قبال فایل ها انجام دهید. شما کاربران این برنامه را با کم حجم ترین حالت ممکن می توانید داشته باشید و اجرای برنامه های خود را سرعت ببخشید.

با دانلود این برنامه امکانات زیادی را در اختیار خواهید داشت و می توانید با امکانات بصری متنوع، مدیریت راحتی را داشته باشید. این برنامه امکان مدیریت فایل های FTP و SFTP را نیز به شما خواهد دا د ومی توانید عملیات ایجاد و استخراج فایل های آرشیوی را در اختیار داشته باشید. امکان اتصال فایل ها و ذخیره سازی فایل های ابری نیز، از جمله بهترین امکانات این برنامه می باشد.

کاور-Solid-Explorer-File-Manager

*/ ]]> اسکرین-شات-Solid-Explorer اسکرین-شات-Solid-Explorer info

Looking for a good file explorer with a sleek look and many features? Good to see you here!
Solid Explorer is the nicest looking file manager with two independent panels which brings to you a new file browsing experience. It provides to you a wide support for cloud storages including Dropbox, Box, Google Drive and One Drive. This file manager can connect to your Windows PC and many remote servers working with FTP, SFTP and WebDav. You will also appreciate ability to create and extract most commonly used archive formats.
Changelog:
Updated Dropbox client

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود نرم افزار فایل منیجر Solid Explorer File Manager 2.6.0 – اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..