تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم ملى امید ایران با عراق، یمن و ترکمنستان هم گروه شد

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سايت رسمى فدراسيون فوتبال، قرعه كشى مسابقات مقدماتى قهرمانى زير ٢٣ سال آسيا صبح چهارشنبه با حضور حميد استيلى مدير تيم اميد در كوالالامپور برگزار شد كه بر اين اساس تيم كشورمان ميزبان بازى هاى گروم سوم در منطقه غرب شده و در اين گروه با تيم هاى ملى عراق، تركمنستان و يمن ديدار مى كند.

تیم ملى امید ایران با عراق، یمن و ترکمنستان هم گروه شد

بازى هاى مرحله مقدماتى در نيمه نخست فروردين ماه سال ٩٨ برگزار خواهد شد و تيم هاى نخست هر گروه به همراه ٤ تيم برتر دوم راهى مرحله نهايى بازى ها مى شوند كه سال ٢٠٢٠ در تايلند برگزار مى شود.

گفتنى است تيم هاى برتر مرحله نهايى مسابقات قهرمانى زير ٢٣ سال آسيا در تايلند به رقابت هاى فوتبال المپيك ٢٠٢٠ راه مى يابند.

بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتبال امید ۲۷ آبان وارد عمان می‌شود

استیلی ۱۵ آبان راهی مالزی می‌شود

دعوت از 30 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال امید

انتهای پیام/

قرعه کشى مرحله مقدماتى المپیک



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم ملى امید ایران با عراق، یمن و ترکمنستان هم گروه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..