تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیروی انتظامی خدماتش را به زائران امام رضا (ع) آغاز کرده است/مسیر‌های منتهی به مشهد شاهد حجم زیادی از زائران است

نیرو انتظامی خدماتش را به زائران امام رضا (ع) آغاز کرده است/مسیر‌های منتهی به مشهد شاهد حجم زیادی از زائران استفرماندهی نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت:تاکنون پذیرای بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار زائر بوده ایم. به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سردار محمدکاظم تقوی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت:نیروی انتظامی با بسیج امکاناتش و با بکارگیری بیش از ۱۵ هزار نفر از کارکنان این مجموعه خدمتش را به همه زائران و مجاوران امام رضا (ع) آغاز کرده است.


وی تصریح کرد:مسیر‌های منتهی به مشهد شاهد حجم بسیار زیادی از زائرانی است که قصد تشرف و حضور در عزاداری‌ها را دارند و این افتخار را داریم که تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار زائر را پذیرا باشیم.


فرماندهی نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت:هزاران زائر مشتاق هم که از روز‌های گذشته از اقصی نقاط کشور و خراسان رضوی راهپیمایی خود را به سمت مشهد آغاز کرده اند لحظات انتهایی این راهپیمایی را سپری می‌کنند.


سردار تقوی افزود:تعامل خوبی میان عوامل نیروی انتظامی شامل پلیس راه، پلیس راهور و عوامل انتظامی صورت گرفته است و امیدواریم در ادامه هیچ گونه حادثه‌ای نداشته باشیم.


وی تصریح کرد:از زائران تقاضا داریم با توجه به حجم سنگین ترافیک در راه‌ها صبوری کنند و با اجرای قوانین و مقررات با پلیس همراهی لازم را انجام دهند؛ امیدواریم مجاوران نیز در این روز‌ها از وسایل نقلیه کمتری استفاده کنند و این فرصت را به زائران بدهند تا بتوانند خود را به مقصد مورد نظر خود برسانند.

انتهای پیام//ج.ر

تعامل خوبی میان عوامل نیرو انتظامی صورت گرفته است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیروی انتظامی خدماتش را به زائران امام رضا (ع) آغاز کرده است/مسیر‌های منتهی به مشهد شاهد حجم زیادی از زائران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..