تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع بیش از ۲۵ میلیون لیتر نفت سفید در روستا‌های استان کردستان

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فریدون یاسمی گفت: تاکنون ۲۵ میلیون لیتر نفت سفید از طریق فروشندگی‌های نفت در مناطق مختلف استان کردستان توزیع شده که ۲۱ میلیون لیتر آن مربوط به مناطق روستایی استان است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کردستان با بیان این که تامین سوخت زمستانی روستا‌های این استان از خرداد امسال آغاز شده است، افزود: تاکنون بیش از ۱۲ میلیون لیتر سهمیه نفت سفید روستاییان ساکن در مناطق سخت گذر استان ارسال و ذخیره سازی شده است تا در صورت افزایش سرما و بسته شدن راه‌ها مشکلی برای تامین سوخت مردم ساکن در این مناطق ایجاد نشود.

وی در ادامه به وجود ۲۸ هزار خانوار نفت سفیدسوز در استان اشاره کردو گفت: سوخت موردنیاز این خانوار‌ها از طریق ۳۷۵ باب فروشندگی در منطقه تامین می‌شود که از این تعداد ۱۴۰ باب آن در مناطق صعب العبور و کوهستانی فعال هستند.

یاسمی گفت: سهمیه سوخت سالیانه هر خانوار (خانوار‌های بدون انشعاب گاز طبیعی) یک هزار و ۸۰۰ لیتر است و این خانوار‌ها می‌توانند با مراجعه به فروشندگی‌های نفت سفید به دریافت سهمیه خود براساس کالا برگ‌های توزیعی در فاصله‌های زمانی مشخص اقدام کنند.

وی در ادامه به اجرای طرح الکترونیکی توزیع نفت سفید خانوار‌های روستایی استان اشاره و تصریح کرد: پیش از این نفت سفید موردنیاز خانوار‌های نفت سفید سوز از طریق چاپ و توزیع کالابرگ و از طریق ۳۷۵ باب فروشندگی نفت سفید توزیع می‌شد؛ در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و تحقق حقوق شهروندی و کسب رضایت مندی مشتریان، مشترکین نفت سفید می‌توانند با در دست داشتن کارت الکترونیکی متصل به شبکه شتاب که اطلاعات آن در اختیار همکاران این شرکت و شبکه بانکی قرار گرفته است نسبت به دریافت سهمیه نفت سفید خود از فروشندگی‌های نفت سفید اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با بیان گستردگی فعالیت‌ها در استان، وجود بیش از ۲۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق و اعمال نظارت‌ها و کنترل‌های شبانه روزی و ارتباط مستقیم با مردم؛ تامین و توزیع مطلوب فرآورده‌های نفتی را از اهم وظایف پخش منطقه کردستان عنوان کرد و افزود: نقش و عملکرد شرکت در استمرار و رونق بخشیدن به چرخه فعالیت صنایع، بخش گردشگری، حمل و نقل جاده ای، مصارف گرمایشی منازل شهری و روستایی چشمگیر بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح‌های همسو با اقتصاد مقاومتی در پخش منطقه کردستان، گفت: در هفت ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر نفتگاز به اقلیم کردستان عراق در قالب کمک به معیشت مرزنشینان استان ارسال شده است.

یاسمی اضافه کرد: در همین راستا بیش از ۳۴۷ میلیارد و ۴۹۴ میلیون ریال به حساب خزانه واریز شده و همچنین مبلغ ۱۵۲ میلیارد و ۶۹۸ میلیون ریال سود حاصل از فروش این فرآورده بین ۲۱ هزار و ۳۰۰ خانوار روستایی مناطق مرزی استان تقسیم شده است.

وی با اشاره به تفاوت فاحش قیمت فرآورده در دو سوی مرز و عرضه خارج از شبکه و قاچاق نفتگاز و سو استفاده افراد سودجو از این شرایط، خاطرنشان کرد: با توجه به کیفیت مطلوب نفتگاز صادراتی، مباحث مربوط به قاچاق و عرضه غیرقانونی آن نیز در بازارچه‌های مرزی استان به حداقل ممکن رسیده است.

انتهای پیام/م

اجرای طرح الکترونیکی توزیع نفت سفید خانوار‌های روستایی استان کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع بیش از ۲۵ میلیون لیتر نفت سفید در روستا‌های استان کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..