تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آشتیانی: خروج آخوندی از کابینه مسالمت آمیز نبود

۷۹۴۰۲۷

۹۴۹ بازدید

امیررضا واعظ آشتیانی کارشناس مسائل سیاسی درباره حضور آخوندی در لیست ۵ نفره شورا برای انتخاب شهردارگفته است: آقای آخوندی در زمان حضورش در کابینه موضع متفاوتی از دولت داشت؛ ضمن اینکه رئیس جمهور و کارشناسان از عملکرد او در بخش مسکن و عمران رضایت نداشتند که این موضوع نشات گرفته از سوء نگاه و سوء مدیریت آقای آخوندی در دوره وزارت بود.

رویداد 24: امیررضا واعظ آشتیانی کارشناس مسائل سیاسی درباره حضور آخوندی در لیست ۵ نفره شورا برای انتخاب شهردارگفته است: آقای آخوندی در زمان حضورش در کابینه موضع متفاوتی از دولت داشت؛ ضمن اینکه رئیس جمهور و کارشناسان از عملکرد او در بخش مسکن و عمران رضایت نداشتند که این موضوع نشات گرفته از سوء نگاه و سوء مدیریت آقای آخوندی در دوره وزارت بود.

عضو پیشین شورای شهر تهران گفته است: اگر احیانا شورای شهر به آخوندی به عنوان شهردار تهران رای دهد، مطمئنا چالش‌های شهرداری و دولت بیشتر خواهد شد زیرا نحوه خروج آخوندی از دولت مسالمت‌آمیز نبوده و حاشیه‌های مختلفی داشته است که این حواشی می‌تواند باعث اختلاف شهرداری و مجموعه دولت بشود، بنابراین امیدوارم اعضای شورای شهر کاری نکنند که مردم شهر دچار آسیب و چالش شوند.

واعظ آشتیانی گفته شورای شهر در راستای انتخاب شهردار باید تصمیمی بگیرد که منجر به بهبود روابط میان شهرداری و دولت شود زیرا اگر تعاملاتش با دولت دچار چالش شود، این کمک‌های قطره چکانی که اکنون توسط شهرداری دریافت می‌شود هم از این به بعد دریافت نخواهد شد بنابراین امیدوارم اعضای شورا از افرادی که دارای کارنامه مخدوش هستند، استفاده نکنند.

عضو پیشین شورای شهر می‌گوید: سوابق کسانی که در حوزه دولت مشغول به کار بودند، باید به طور دقیق از سوی اعضای شورای شهر مورد بررسی قرار بگیرد، اینکه این افراد چه مقدار توانسته بودند در سمت‌های قبلی خود موفق ظاهر شوند، باید کاملا مشخص شود. شورا باید فردی را انتخاب کنند که توجهی به مسائل قومیتی، جناحی و حزبی نداشته باشد و «کارآمدی» برایشان از تشکیلات حزبی ارجح باشد.

شهرداران قبلی بر اساس اهمیت جریان سیاسی انتخاب شدند نه کارآمدی!

واعظ آشتیانی معتقد است شورای شهر کنونی چوب این را می‌خورد که دو شهردار قبلی خود را بر اساس اهمیت جریان سیاسی انتخاب کردند نه کارآمدی! این مسائل باعث شد نه تنها شهر بلکه عملکرد شهرداری و شورا نیز زیر سوال برود. اعتقادم بر این است که شورا، شهرداری را انتخاب کند که کارنامه مقبولی داشته باشد و با شناسایی شهر بتواند مشکلات و موانع آسیب‌رسان به شهر تهران را با همکاری اعضای شورای شهر برطرف کند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه بهتر است شهردار آینده تهران از بدنه شهرداری تهران باشد، گفته اگر در تمام بخش‌های مدیریتی این نگاه غالب بود و از افرادی که در بدنه اصلی آن بخش هستند استفاده می‌شد، قطعا شاهد کارآمدی و پیشرفت قابل توجهی بودیم. البته ناگفته نماند کارنامه همان افراد باید به صورت دقیق بررسی شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آشتیانی: خروج آخوندی از کابینه مسالمت آمیز نبود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..