تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو نشانه اصلي ابتلا به تومور گوش

دو نشانه اصلي ابتلا به تومور گوش

خبرگزاري آريا – استاد دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي، دو نشانه اصلي ابتلا به تومور گوش را تشريح کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا از مهر، علي افتخاريان با اشاره به دو نشانه اصلي ابتلا به تومور گوش، گفت: در سنين بالا پيرگوشي دليل عمده وزوز گوش است ولي در هر شرايط بايد اين مسئله جدي گرفته شود و جهت تشخيص علت آن اقدام به موقع انجام داد.
وي در آستانه برگزاري شانزدهمين کنگره بين‌المللي انجمن علمي جراحان گوش، گلو، بيني و سر و گردن ايران اظهار داشت: اين کنگره ۶ تا ۹ آذرماه سال جاري در مرکز همايش‌هاي رازي با حضور اساتيد و صاحبنظران برجسته برگزار مي‌شود.
افتخاريان افزود: اتولوژي مربوط به بيماري‌هاي گوش و قاعده طرفي جمجمه بوده که شامل تومورها، مشکلات مادرزادي گوش و عفونت گوش و … است.
وي در مورد تومورهاي گوش، گفت: اکثر اين تومورها با کم‌شنوايي و صداهاي اضافه در گوش همچون وزوز گوش همراه هستند و علائم ديگري همچون درد، کمتر در مراحل اوليه با آن همراه است.
اين استاد دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي، ادامه داد: درمان تومورهاي گوش از طريق جراحي است و به ندرت درمان‌هاي ديگر براي آن صورت مي‌گيرد. البته تشخيص به موقع در درمان موفقيت‌آميز اين بيماري حائز اهميت است.
وي بيان داشت: وزوز گوش علل مختلفي دارد و هر علتي در مسير شنوايي مي‌تواند سبب آن باشد و براي درمان آن بايد ابتدا منشأ مشکل را پيدا کرد.
افتخاريان گفت: در سنين بالا پيرگوشي دليل عمده وزوز گوش است ولي در هر شرايط بايد اين مسئله جدي گرفته شود و جهت علت آن اقدام به موقع انجام شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو نشانه اصلي ابتلا به تومور گوش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..