تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاثير تخم گشنيز در کنترل قند خون

تاثير تخم گشنيز در کنترل قند خون

خبرگزاري آريا – تخم گشنيز داراي خواص متعددي بوده و سرشار از پتاسيم، آهن، ويتامين هاي A، K، و C، اسيدفوليک و منيزيم است.
به گزارش خبرگزاري آريا از مهر، تخم گشنيز مملو از خواص آنتي اکسيداني و فيبر رژيمي است که مي تواند موجب افزايش عملکرد کبد و همچنين تنظيم حرکات روده شود. همچنين به خاطر وجود خواص آنتي اکسيداني به درمان سرماخوردگي و آنفلوآنزا کمک مي کند.
اين دانه شگفت انگيز داراي فوايد ضدباکتريايي است که مي تواند به رهايي از وبا، تيفوئيد و مسموميت غذايي کمک کند.
طبق يافته هاي مطالعاتي دانه گشنيز مي تواند به مقابله با ديابت هم کمک کند. به گفته محققان، عصاره دانه گشنيز حاوي برخي ترکيبات است که در زمان ورود به خون منجر به ترشح انسولين و حرکت شبه انسولين مي شود که ميان گلوکز را کنترل مي کند.
همچنين برخي مطالعات هم نشان مي دهند مصرف تخم گشنيز موجب افزايش ترشح انسولين از سلول هاي بتا لوزالمعده مي شود.
محققان موسسه تحقيقاتي فلوريدا هم دريافتند تخم گشنيز داراي اتانول است که ميزان گلوکز خون يا قندخون را کاهش مي دهد.
با اين حال محققان توصيه مي کنند افراد ديابتي که تحت مصرف دارو براي کاهش ميزان قندخون شان هستند قبل از مصرف تخم گشنيز با پزشک مشورت نمايند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاثير تخم گشنيز در کنترل قند خون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..