تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلنگ گرسنه در هرمزگان 58 رأس گوسفند را درید

ساعت 24-رییس شورای اسلامی شهر بشاگرد (هرمزگان) از حمله پلنگ گرسنه به گله گوسفندان در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: این پلنگ 58 رأس گوسفند را درید.

یعقوب دادعلی زاده عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پلنگ بامداد امروز به یک گله گوسفند در روستای درمورت شهرستان بشاگرد حمله کرد.

وی با بیان اینکه در حمله این پلنگ هیچ یک از اهالی روستا آسیب ندیدند، افزود: در گذشته نیز به دلیل خشکسالی و کمبود طعمه (خوک) برای پلنگ ها شاهد حمله این حیوان به گله گوسفندان در این منطقه بوده ایم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: پلنگ بیمه بوده و این استان محل زندگی این حیوان است و خسارت وارد شده به دامداران در صورت تایید کارشناسان این اداره کل پرداخت می شود.

مجید وفادار در گفت و گو با ایرنا افزود: پلنگ از گونه های در معرض خطر انقراض است که باید برای تداوم بقای آن تلاش شود.

وی یادآور شد: اقدام هایی برای شمارش پلنگ با بکارگیری ابزاری همچون دوربین های شکار آغاز شده است تا بتوان تعداد آنها را در استان مشخص کرد.

ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلنگ گرسنه در هرمزگان 58 رأس گوسفند را درید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..