تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسناد مکتوب و تصویری «خلیج فارس» روی آنتن شبکه یک

اسناد مکتوب و تصویری «خلیج فارس» روی آنتن شبکه یکبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه یک؛ مستند «خلیج فارس» به کارگردانی ارد عطارپور جمعه ۱۸ آبان از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

در مستند «خلیج فارس»، اسناد مکتوب، صوتی و تصویری جالبی از کشور‌های مختلف عربی، مخاطب را جذب می‌کند.

در این مستند کارگردان بر مستندات تاریخی بسیار تکیه کرده و آن را به همراه اسناد بصری و استفاده از فیلم‌های قدیمی و صدا‌های اصلی به پایه مهمی از سندیت مجذوب‌کننده فیلمش بدل کرده است.

مستند خلیج فارس توانست جایزه بهترین فیلم مستند و پژوهش را در پنجمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت کسب کند. عوامل تولید این مستند عبارتند از: تهیه‌کننده ارد عطارپور، پژوهشگر سعید ملیح، تصویربردار رضا تیموری، صدابردار احمد طائی، تدوینگر سعید خدارضایی، آهنگساز کیوان کیارس، نریتور شهرام درخشان و ارد عطارپور.

علاقه‌مندان می‌توانند مستند «خلیج فارس» را جمعه ساعت ۲۳ به مدت یک ساعت از شبکه یک تماشا کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسناد مکتوب و تصویری «خلیج فارس» روی آنتن شبکه یک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..