تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Right Click Enhancer Professional 4.5.5.0 – مدیریت راست کلیک موس

با نرم افزار Right Click Enhancer بر روی راست کلیک خود و منوهای آن تسلط کامل داشته باشید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا مدیریت کامل بر روی گزینه های گوناگونی که با راست کلیک می توانید بدست آورید، داشته باشید. دانلود Right Click Enhancer به شما اجازه می دهد تا منوی راست کلیک خود را همانطوری که می خواهید استفاده کنید. امکان اضافه کردن نرم افزارها، فایل ها و شورتکات های فولدرها به راست کلیک ویندوز شما فراهم می باشد. هم چنین می توانید به منظور اضافه کردن آیتم های بیشتر، از زیرشاخه ها استفاده کنید.

با استفاده و دانلود Right Click Enhancer می توانید امور مدیریت رایج فایل های خود را تنها با یک راست کلیک انجام دهید. اضافه کردن حالت های جدید برای فایل ها برای تولید هرگونه فایل نیز در این نرم افزار گنجانده شده است. بخش جالب Send To Manager در نرم افزار به شما اجازه می دهد تا از قابلیت Send To که در ویندوز قرار دارد به بهترین شکل استفاده کنید. شما می توانید ارتباط بین فایل ها و ارسال آن ها را تنها با چند کلیک ساده از هرکجای ویندوز با سرعت بالا انجام دهید. هم چنین می توانید هرچیزی که می خواهید را به فایل رجیستری ویندوز خود منتقل نمایید.

دانلود-نرم-افزار-Right-Click-Enhancer

اسکرین-شات-Right-Click-Enhancer  اسکرین-شات-Right-Click-Enhancer  اسکرین-شات-Right-Click-Enhancer

info

Take control over your right click menu with this tool. Right Click Enhancer Professional comes with following features.. Right Click Enhancer gives you power to control the ultimate right click menu everyone use every day.Right Click Enhancer allows yo to edit your right click menu in the way you want. Now with help of this wonderful tool you can add some good stuffs to your right click context menu.

سیستم مورد نیاز

Windows XP  •  Windows Vista  •  Windows Vista 64 bit  •  Windows 7  •  Windows 7 64 bit  •  Windows 8  •  Windows 8 64 bit  •  Windows 10  •  Windows 10 64 bit

راهنمای نصب

1- بعد از نصب ، مطمئن شوید که اینترنت شما به صورت کامل قطع می باشد سپس نرم افزار را اجرا کنید.

2- از منوی Registration گزینه Registration را انتخاب کنید.

3- فایل Keygen را اجرا کرده و از منوی Product نرم افزار Right Click Enhancer Professional را انتخاب کنید و Generate را بزنید و با استفاده از سریال تولید شده نرم افزار را فعال سازی کنید.

4- تمامی فایل های اجرایی نرم افزار را در فایروال خود قرار دهید تا از غیرفعال شدن لایسنس شما جلوگیری شود. سپس اینترنت خود را فعال کنید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Right Click Enhancer Professional 4.5.5.0 – مدیریت راست کلیک موس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..