تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غیبت لیونل مسی در دیدار مقابل اینتر

۷۹۳۹۴۹

۵۸ بازدید

لیونل مسی، ستاره آبی و اناری ها، در دیدار امشب بارسلونا مقابل اینتر حضور نخواهد داشت.

ورزش سه: لیونل مسی، ستاره آبی و اناری ها، در دیدار امشب بارسلونا مقابل اینتر حضور نخواهد داشت.

علیرغم تمام تردیدهایی که در مورد رسیدن لیونل مسی به دیدار حساس امشب بارسلونا در خانه اینتر در هفته چهارم لیگ قهرمانان وجود داشت و حتی کاپیتان بلوگرانا به شهر میلان نیز سفر کرد، اما او در لیست نهایی بارسا جایی ندارد و قطعا در دیدار مقابل نراتزوری غایب خواهد بود.

غیبت لیونل مسی در دیدار مقابل اینتر

لیونل مسی چند هفته قبل در دیدار مقابل سویا از ناحیه دست آسیب دید و همانطور که در ابتدا هم پیش بینی می شد، او هر 2 دیدار رفت و برگشت مقابل بارسلونا را از دست داد و امشب نیز همانند بازی رفت از روی سکوها تماشاگر بازی بارسلونا خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غیبت لیونل مسی در دیدار مقابل اینتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..