تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گردشگری بی ضابطه در کوه نمک باعث نابودی این زیستگاه ارزشمند می شود

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: برای ثبت کوه نمک به عنوان اثر طبیعی ملی و حفظ این زیستگاه ارزشمند و کم نظیر تلاش خواهیم کرد.

سید رضا موسوی مشکینی در حاشیه بازدید از کوه نمک اظهار کرد: کوه نمک از پدیده های کم نظیر زمین شناختی است که دارای ظرفیت ها و جاذبه های ارزشمند زیست محیطی و گردشگری بوده و دارای چشمه های آب شور دائمی است.

وی با بیان اینکه اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم ثبت کوه نمک به عنوان اثر طبیعی ملی را در اولویت برنامه های خود قرار داده است، خاطرنشان کرد: با قرارگرفتن این پدیده طبیعی ارزشمند در فهرست آثار طبیعی ملی، می توانیم اقدامات حفاظتی خود را در این منطقه به شکل مؤثرتری گسترش دهیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به حضور بی ضابطه گردشگران در این منطقه، تصریح کرد: متأسفانه در چند سال گذشته شاهد برخی اقدامات مخرب از جمله حضور موتورسواران، روشن کردن آتش های گسترده، رها کردن زباله و تخریب سنگ نمک در این منطقه بوده ایم که ادامه این روند باعث نابودی این زیستگاه ارزشمند می شود.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گردشگری بی ضابطه در کوه نمک باعث نابودی این زیستگاه ارزشمند می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..