تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات هفته زعفران ایرانی

به‌گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی محمدی از برگزاری هفته زعفران ایران از 18 تا 25 آبان‌ماه در تربت‌حیدریه خبر داد و اظهار داشت:‌ با توجه به اینکه منطقه تربت حیدریه و زاوه یکی از قطب های تولید زعفران جهان است، برای معرفی شایسته این ظرفیت، برنامه های متنوعی در شهرستان با مشارکت ادارات مرتبط شهرستان تدارک دیده شده است که از جمله این برنامه‌ها می توان به برگزاری همایش ملی زعفران، رالی گردشگری، جشنواره عکاسی، رویداد استارتاپی زعفران و ... اشاره کرد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی تربت حیدریه گفت:‌ از شروع فصل برداشت زعفران 18 تور گردشگری داخلی و خارجی برای بازدید از مزارع زعفران به شهرستان آمده اند که از این تعداد 8 تور خارجی بودند.

محمدی ادامه داد:‌ یکی از برنامه های این هفته برگزاری رالی گردشگری زعفران از مشهد به تربت حیدریه  است که در این برنامه علاوه بر  بازدید از مزارع زعفران و آشنایی با مراحل برداشت و پرکنی گل، از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری و کارگاههای صنایع دستی و ابریشم کشی بایگ بازدید و با موسیقی سنتی و محلی آشنا و از غذاها و دمنوشهای زعفرانی نیز لذت خواهند برد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات هفته زعفران ایرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..