تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پدافند غیرعامل در نیروی انتظامی کاملاً تمرین شده است

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حسین اشتری بعدازظهر امروز در حاشیه مراسم یادواره هزار و 500 شهید نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروی انتظامی بیش از 13 هزار شهید، 22 هزار جانباز و 2 هزار آزاده دارد، اظهار کرد: حدود 8 هزار از این 13 هزار شهید، در دفاع مقدس به فیض شهادت نائل آمدند و مابقی شهدا در راستای مبارزه با قاچاق موادمخدر، در راستای امنیت کشور، مبارزه با اشرار و افرادی که مخل نظم و امنیت مردم هستند، به شهادت رسیدند.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به این دلیل که 24 ساعته در حال اجرای ماموریت است، از مرزها گرفته تا جاده‌ها و روستاها حضور دارد، مستقیماً با گروه‌های ضد انقلاب و اشرار برخورد و در ماه تعدادی شهید و جانباز تقدیم انقلاب اسلامی و مردم عزیز می‌کند.

وی متذکر شد: تعدادی از همکاران عزیز در نیروی انتظامی داوطلبانه به کشور سوریه و عراق رفتند و به شهادت رسیدند و نیروی انتظامی هم شهید و هم جانباز مدافع حرم دارد.

وی درباره برنامه‌های ناجا در آستانه هفته پدافند غیرعامل تصریح کرد: در بحث پدافند غیرعامل در نیروی انتظامی بر اساس دستورالعملهای ابلاغ شده از سوی ستاد کل نیروهای مسلح به تمامی سازمانها،  اقدامات لازم چه در مرزها، چه در شهرها و چه در اجرای مأموریتها کاملاً تمرین شده و انشالله هر چه بیشتر نسبت به این قضیه توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پدافند غیرعامل در نیروی انتظامی کاملاً تمرین شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..