تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدل بوفه؛ شیک ترین مدل بوفه کلاسیک اسپرت فانتزی دیواری و کوتاه برای منزل

مدل های بوفه بسیار متنوفع هستند و در انداه مدل بوفه کلاسیک، مدل بوفه اسپرت، مدل بوفه دیواری، فانتزی و کوتاه موجود هستند. با توجه به سبک دکوراسیون منزل خود باید یک نوع بوفه را انتخاب کنید. بوفه یکی از عناصر محبوب دکور منزل است. طراحی بوفه و عناصر داخلی آن می توانند بسیار چشمگیر باشند.

بیشتر ایرانیان در منزل خود از بوفه استفاده می کنند. امام آیا شما هم نوع بوفه ای که در منزل دارید خسته شده اید حس می کنید این مدل بوفه خسته کننده و تکراری شده است؟

اگر فضای خانه شما کوچک و شلوغ است به شما پیشنهاد می کنیم بوفه های کوچک تر را امتحان کنید و از المان های ساده استفاده کنید. در سبک طراحی مدرن بوفه به شکل آنچه در منازل یافت می شود استفاده نمی شود و بیشتر طرح های شبه کنسول کاربرد دارند.

7 نوع مدل بوفه جدید و بسیار شیک

1. بوفه دوفلو

مدل بوفه

بوفه دوقلوی زیبا

طراحی بوفه دوقلو جوری است که با دو قسمت کردن بوفه، به حجمی سبک تر و ساده دست پیدا می کنید و از سنگینی فضا کم می کنید. می توانید به جاس استفاده از آنها به صورت متقارن، انها را در مکان های مختلف منزل قرار دهید و در محیط پراکنده کنید. فضای شیه ای این بوفه ها کمتر از دیگر نمونه های است ولی باز هم زیبا هستند. به کارگیری نور در طبقات شیشه ای این مدل بوفه از ایده های جدید به کار رفته در آنها است. با انتخاب ظرف د دکوری های زیبا، بوفه را می توانید زیباتر کنید و فضای آن را خاص کنید.

2. بوفه سفید رنگ ساده

مدل بوفه

بوفه سفید ساده

این مدل بوفه به سلیقه همه افراد می خورد و با محیط هم هماهنگ می شود. سفید همیشه زیبایی خاصی دارد و به کارگیری آن در دکوراسیون منزل به آن جلوه ای شیک و دوست داشتنی می دهد. این نوع مدل بوفه خیلی دیر شما را خسته می کند و همیشه مد است. به عکس بالا نگاه کنید طراح آن از این بوفه زیبا در دو ابعاد متفاوت در فضا بهره می برد و با توجه به کنسول و میز تلویزیون انتخابی به یک هماهنگی ایده آل دست یافته است. نوع نورپردازی این نوع بوفه بر خلاف نمونه قبلی از سقف است و شاید خیلی زیباتر هم شود.

3. بوفه‌ ام دی اف دورنگ

مدل بوفه

بوفه ام دی اف

این بوفه ساده طراحی شده و بر خلاف نمونه های سنتی جنبه مدرن تری دارد و با سبک امروزی همخوانی بیشتری دارد. اگر به دنبال طرح و دکوراسیون به سبک مدرن و امروزی هستید، این مدل بسیار عالی است و باعث آرامش شما می شود. دو رنگ در این بوفه به کار رفته است که دکوراسیون شما را بسیار زیبا می کند. شاید بپرسید که چطور و در جواب باید گفت : این مدل بفه هماهنگی با دو رنگ چوب و سفید را دارد که رنگ سفید آن به عنوان یک رنگ خنثی هماهنگی زیادی با دیگر رنگ ها از خود نشان می دهد و طراحی و انتخاب رنگ دیگر عناصر در فضا را برای شما راحت می کند.

4. بوفه مدرن

مدل بوفه

بوفه مدرن

این طرح بسیار ساده است. با به کارگیری این طرح در فضای خود دیگر نگران سبک و سیاق ططراحی و دکوراسیون منزل نباشید. دلیل این است که این مدل بوفه به هر نوع سبک طراحی و ترکیب رنگ فضا خواهد آمد و با فضای شما خیلی خوب هماهنگ می شود. ابعاد به کار رفته در ساخت آن هم یک ابعاد مناسب نیست و نه خیلی بزرگ است و نه خیلی کوچک.

5. بوفه کرم ساده

مدل بوفه

بوفه کرم ساده

این سبک از طراحی هم از مدل طرح هایی است که باب سلیقه خیلی ها است و انتخاب آن برای فضای منزل، یک انتخاب عالی و هوشمندانه است. دلیل سادگی طرح و همچنین رنگ کمتر دیده شده ایت مدل بوفه در منازل ایرانی می باشد. کرم نیز از رنگ های مکمل به شمار می آید اما در هر صورت ما به شما پیشنهاد می کنیم خرید خود را به صورت ست انجام دهید. دلیل این امر هماهنگی عالی وسایل به این شیوه است. در غیر این صورت باید وقت زیادی را برای هماهنگ کردن بوفه خود با کنسول، میز و … کنید و در آخر هم ممکن است نتیجه دلخواه به دست نیاید.به عکس بالا نگه کنید، هماهنگی خیلی خوبی بین وسایل وجود دارد که شما را وسوسه می کند.

6. بوفه طرح چوب

مدل بوفه

بوفه طرح چوب

بوفه های با طرح چوب جزو محبوب ترین مدل های بوفه است که در خانه های ایرانی به عنوان عنصر لوکس و زیبا به کار می روند. نمونه های طرح چوب جدید از مدل های شلوغ سلطنتی قدیمی فاصله گرفته اند و بسیار ساده و زیبا طراحی شده اند. چوب فضای گرم و صمیمی ایجاد می کند و انتخاب مناسب برای فضای نشیمن است.

7. بوفه کوچک

مدل بوفه

بوفه کوچک

اگر فضای منزل شما کم است و یا ظرف و دیگر عناصر دکوری کمی دارید و نمی توانید یک بوفه بزرگ را با آنها پر کنید، به سراغ دیگر بوفه های کوچکتر رفته و آنها را انتخاب کنید. از این رو فضای شما بازتر به چشم می خورد. در حقیقت امروزه در طراحی مدرن، بوفه به شکل گذشته و سلطنتی کمتر به کار می رود و دیگر مد نیستند. شما هم می توانید یا بوفه را کاملا حذف کنید و از کنسول های زیبا برای دکور منزل خود استفاده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدل بوفه؛ شیک ترین مدل بوفه کلاسیک اسپرت فانتزی دیواری و کوتاه برای منزل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..