تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال گسترده سهامداران از هفتمین عرضه اولیه فرابورس

 

روز گذشته لیست جدیدی از فهرست شرکت‌های تحریم شده از سوی آمریکا منتشر شد که در میان آن‌ها برخی شرکت‌های بورسی و فرابورسی نیز وجود داشتند، با این وجود از زمان آغاز به کار معاملات این دو بورس، شاخص‌های کل اعم از تدپیکس و آیفکس روند مثبتی را در پیش گرفته و با رشد مواجه شده‌اند و از هفتمین عرضه اولیه فرابورس نیز استقبال گسترده‌ای صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه (سنا)، در حالی امروز هفتمین عرضه اولیه فرابورس ایران با عرضه 33 میلیون سهم شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر روی تابلو معاملات بازار دوم آمد که تنها در 15 دقیقه 44 میلیون تقاضا برای این سهم ثبت شد.

شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر در نماد «شبصیر» روز جاری 10 درصد از سهام خود را در دامنه قیمتی ثبت سفارش از 8000 تا 8500 ریال به عموم خریداران اعم از حقیقی و حقوقی عرضه کرده است که با آنکه فرایند کشف قیمت و عرضه اولیه این سهم به پایان نرسیده اما در سقف دامنه قیمتی سقف سفارش یعنی 8500 ریال تعداد 89 هزار و 590 خریدار در این عرضه مشاکرت کرده‌اند.

همچنین تا زمان تنظیم این گزارش 51 میلیون تقاضا برای «شبصیر» از سوی 91 هزار خریدار در سامانه معاملات ثبت شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال گسترده سهامداران از هفتمین عرضه اولیه فرابورس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..