تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوسازی ناوگان حمل‌ و نقل برون شهری، مطالبه مسافران/ قبل از وقوع حادثه علاج کار باید کرد!

ساعت: 15:31 منتشر شده در مورخ: 1397/08/15 شناسه خبر: 1425980

فرسودگی اتوبوس‌های برون شهری ترمینال تبریز و وقوع حوادث گوناگون داد مسافران را در آورده اما کسی پاسخگوی آنان نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سفر با وسایل نقلیه عمومی یکی از امن‌ترین و راحت‌ترین مسافرت‌های برون شهری می‌تواند باشد اما به شرط ها و شروط ها! اینکه بیشتر افراد ترجیح می‌دهند به جای وسیله نقلیه شخصی با اتوبوس مسافرت کنند باعث شده همیشه ترمینال‌ها پر باشند و در کسری از ساعت مسافرین سوار بر اتوبوس به سوی مقصد روانه شوند اما گویی امنیت در برخی پایانه‌های مسافربری فراموش شده و جان مسافران بازیچه فرسودگی اتوبوس‌های برون شهری شده است.

اگر به سمت استان‌های اردبیل و یا ارومیه با اتوبوس‌های برون شهری قصد سفر دارید حتما امنیت و فرسودگی این اتوبوس‌ها را چک کنید زیرا گویی تنها مساله‌ای که در این جابجایی‌ها اهمیت دارد امنیت همین وسایل نقلیه است! مسافرینی که هرچند ماه یک بار به شهرشان در اردبیل سفر می‌کنند از وضعیت اتوبوس‌های تبریز_ اردبیل و تبریز_مغان گلایه دارند.

گویی فرسودگی اتوبوس‌ها و ترکیدگی لاستیک آنهم در وسط جاده به روالی عادی تبدیل شده و اگر اتفاقاتی از این دست رخ ندهد مسافران از آن تعجب می‌کنند و در این میان کسی هم پاسخگوی وضعیت موجود این وسایل نقلیه نیست.

با توجه به شروع فصل زمستان و سرما و یخبندان جاده‌های منتهی به استان‌های همجوار اگر این نبود ایمنی و عدم نظارت ادامه پیدا کند شاید حوادثی رخ دهد که غیرقابل جبران باشد و به مانند بسیاری از حوادث جاده‌ای برای اتوبوس‌ها در این محورها نیز شاهد حوادث جبران‌ناپذیری باشیم.

کافیست از یکی از مسافرانی که در حال سفر مداوم به استان‌های همجوار هستند وضعیت اتوبوس‌های این شهرها را جویا شوید تا همگی از وضعیت نامناسب آن سخن به میان آورند و ترسی که از سوار شدن به این مسافران دست می‌دهد! علی ایحال فصل زمستان و یخبندان فرا رسیده و باید فکری به حال پایانه حمل و نقل برون شهری و اتوبوس‌های آن کرد پیش از آنکه حادثه ناگواری رخ دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوسازی ناوگان حمل‌ و نقل برون شهری، مطالبه مسافران/ قبل از وقوع حادثه علاج کار باید کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..