تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چیت‌چیان گزینه پیشنهادی وزارت کشور برای استانداری آذربایجان‌شرقی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، قلی‌ا... قلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آناج با اشاره به گمانه‌زنی ها مبنی بر انتخاب استاندار جدید آذربایجانشرقی، اظهار داشت: گزینه‌های مطرح شده همگی در حد حرف بوده و بنده از منبع موثقی در وزارت کشور برای صحبت با این نفرات در خصوص استانداری چیزی نشنیده‌ام.

وی افزود: تنها گزینه مورد توافق میان مجمع نمایندگان استان و وزارت کشور، آقای چیت‌چیان است و اگر توافقی بین ایشان و وزارت کشور انجام شود آقای چیت‌چیان گزینه اصلی استانداری خواهد بود.

نماینده کلیبر، خداآفرین و هوراند، تصریح کرد: نظر وزارت کشور بر روی آقای چیت‌چیان است و به همین خاطر نیز از مجمع نمایندگان استان نظرخواهی کرده‌اند و قرار شد اگر وزارت کشور بتواند چیت‌چیان را قانع کند، نمایندگان هم با حضور ایشان در استانداری موافقت کنند.

وی ادامه داد: تمامی این صحبت‌ها منوط به توافق آقای چیت‌چیان با وزارت کشور است و ما هم منتظریم تا نتیجه مشخص شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چیت‌چیان گزینه پیشنهادی وزارت کشور برای استانداری آذربایجان‌شرقی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..