تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیرکل جدید مالی و اداری معاونت سیما منصوب شد

مدیرکل جدید مالی و اداری معاونت سیما منصوب شدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد شهریاری معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما در حکمی سید محمود اسلامی را به سمت مدیر کل مالی و اداری معاونت سیما منصوب کرد.

در حکم انتصاب سیدمحمود اسلامی با اشاره به جایگاه و اهمیت این معاونت بر روی موارد زیر تاکید شده است:

تلاش برای اجرای کارآمد همه فعالیت‌ها و امور مربوط به آن معاونت که مبتنی بر کارشناسی دقیق و عالمانه توام با نظارت مستقر و اثربخش.

شناسایی و برآورد دقیق منابع مالی و بودجه آن معاونت و توزیع مناسب و قانونمند آنها.

توسعه و به روز رسانی سیستم‌های جامع اطلاعاتی در زمینه برنامه‌ها، فعالیت‌ها و عملکرد حوزه سیما.

همکاری دقیق و منظم با مرکز سرمایه انسانی و سایر ادارات کل آن حوزه برای توسعه و به روز رسانی سیستم‌های جامع اطلاعاتی در زمینه‌های گوناگون اداری و نیروی انسانی.

همکاری مستمر با اداره امور مالی سازمان، شناسایی و برآورد دقیق بودجه و منابع مالی آن معاونت و توزیع مناسب و قانونمند آنها.

رعایت اصول بهره‌وری و صرفه‌جویی در زمینه‌های مختلف مالی و اداری برای دستیابی به اهداف سازمانی.

رعایت انضباط مالی بر مبنای قوانین و مقررات و نظارت موثر در هزینه‌ها با توجه به چارچوب‌های آن‌ها در معاونت.

هماهنگی لازم با معاونت سیما و همکاران با سایر مدیران آن حوزه و همچنین ادارات کل این معاونت.

همکاری دقیق با اداره کل بازرگانی برای سازماندهی جذب منابع برون از سازمان و درآمدزایی در قالب برنامه‌های مشارکتی در حوزه وظایف آن معاونت بر اساس ضوابط و مقررات.

ایجاد سازکار هماهنگ و مدیریت شده فیمابین همه شبکه‌ها وستاد معاونت سیما برای جذب منابع بیرون در قالب برنامه‌های مشارکتی و تبلیغاتی درون برنامه‌ای براساس ضوابط مقرارت.

همچنین احمد شهریاری معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما از زحمات ارزشمند غلامرضا مظاهری در طول تصدی این سمت قدردانی کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیرکل جدید مالی و اداری معاونت سیما منصوب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..