تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




‌دستگاه‌هاي اجرايي براي تكميل مصلاي قم توان خود را به کار گیرند

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ سید مهدی صادقی استاندار قم در دیدار اعضای ستاد برگزاری نمازجمعه استان قم با بیان اینکه برگزاری باشکوه نمازجمعه وظیفه همه دستگاه‌های مسئول است گفت: همه باید برای اقامه این فریضه دینی تلاش کنند.

وی تکمیل و تجهیز مصلای قم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر نماز جمعه را ضروری دانست و با اشاره به تنگناهای اعتباری کشور یادآور شد: در چنین شرایطی دستگاه‌های دولتی بایستی از ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای تکمیل ساختمان مصلی بهره ببرند.

استاندار قم همچنین با بیان اینکه توسعه همه جانبه استان نیازمند مشارکت همه مسؤولان است اظهار کرد: جذب سرمایه گذاری مهمترین راهکار در شرایط جاری کشور است و باید همه در این راستا اتفاق نظر داشته و تلاش کنند.

انتهای پیام/ت

استفاده از امكانات ‌دستگاه‌هاي اجرايي براي تكميل مصلاي قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «‌دستگاه‌هاي اجرايي براي تكميل مصلاي قم توان خود را به کار گیرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..