تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهم ترين علامت سرطان دهان چيست؟

مهم ترين علامت سرطان دهان چيست؟

خبرگزاري آريا – يک متخصص جراحي دهان، فک و صورت با اشاره به مهم ترين علامت سرطان دهان، گفت: مصرف غذاهاي خيلي تند، استعمال سيگار و الکل مي‌تواند سبب بروز سرطان دهان شود.
به گزارش خبرگزاري آريا از مهر، عطا قره چه‌اي در آستانه برگزاري سمپوزيوم افق‌هاي جديد ۲۰۲۰ در زمينه ايمپلنت، زيبايي و بازسازي استخوان در ارتباط با سرطان دهان، اظهار داشت: جراحي‌هاي مربوط به سرطان دهان از مواردي است که ارجاعات زيادي از کشور آذربايجان در ايران دارد و تجهيزات پزشکي اين جراحي‌ها در کشور ما جهت ارائه خدمات پيشرفته بوده و سطح پزشکان ما نيز نسبت به ساير کشورهاي منطقه و جهان بالا است.
وي افزود: برگزاري سمپوزيوم افق‌هاي جديد ۲۰۲۰ در زمينه ايمپلنت، زيبايي و بازسازي استخوان علاوه بر اينکه مي‌تواند سبب موفقيت در حوزه توريسم درماني شود نتايج موثر ديگري نيز به همراه داشته و در پيشرفت موفقيت‌ها حائز اهميت است. البته براي اينکه بيماران در اين زمينه خدمات لازم را دريافت کنند در حال حاضر لازم است که به کشور منتقل شوند و با تدابيري که کلينيک مدرن فراهم اورده است اين امر سهولت پيدا خواهد کرد.
اين متخصص جراحي دهان، فک و صورت در ارتباط با علائم سرطان دهان، ادامه داد: هر زخمي در داخل دهان که بعد از دو هفته بهبود نيابد بايد از آن نمونه‌برداري شود که البته زخم‌هاي دهان مي‌تواند با سوزش و درد همراه باشد. لذا در صورت بروز زخم‌هاي طول‌کشنده بايد حتماً به پزشک مراجعه شود.
قرچه‌اي با اشاره به اينکه ضايعات دهان ۶ درصد کل ضايعات سرطاني بدن را تشکيل مي‌دهد، گفت: علت اصلي اين سرطان در کشورهاي مختلف متفاوت است ولي مصرف غذاهاي خيلي تند، استعمال سيگار و الکل مي‌تواند سبب بروز اين سرطان شود.
اين فلوشيپ جراحي انکولوژي سر و گردن با بيان اينکه توانايي‌هايي که در حوزه جراحي‌هاي سر و گردن و در زمينه سرطان دهان انجام مي‌شود در اين سمپوزيوم ارائه و جديدترين شيوه‌هاي درماني مورد بحث و گفتگو قرار مي‌گيرد، گفت: برگزاري اين سمپوزيوم و ارائه شيوه‌هاي جديد درماني نوعي صادرات علمي محسوب مي‌شود و علاوه بر ارز آوري در توسعه روابط بين‌الملل، انتقال فرهنگ ايراني، گسترش روابط دانشگاهي حائز اهميت است.
سمپوزيوم افق‌هاي جديد ۲۰۲۰ در زمينه ايمپلنت، زيبايي و بازسازي استخوان ۲۹ آذر ۹۷ برگزار مي شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهم ترين علامت سرطان دهان چيست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..