تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار تماشاگران سالن‌های اداره کل هنر‌های نمایشی تا ۱۱ آبان

آمار تماشاگران سالن‌های اداره کل هنر‌های نمایشی تا ۱۱ آبانبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر‌های نمایشی؛ مجموعه تئاتر شهر که در هفته گذشته میزبان ۴ نمایش بوده آمار تماشاگران خود را به تفکیک هر اجرا اعلام کرده است. نمایش خاتون به کارگردانی حسین عالم بخش که در سالن اصلی این مجموعه روی صحنه است طی ۱۸ اجرایی که تا ۱۱ آبان ماه داشته میزبان ۸۸۷۷ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۶۱ بلیط تمام بها، ۸ بلیط نیم بها و ۸۸۰۸ بلیط میهمان ارائه شده که در گیشه ۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال ثبت شده است.

نمایش نقاشی اشر به کارگردانی فریبرز کریمی که ۱۳ نوبت در سالن قشقایی اجرا کرده را ۸۴۹ تماشاگر دیده اند. برای این نمایش ۴۱۳ بلیط تمام بها، ۶۱ بلیط نیم بها، ۷۹ بلیط تخفیف دار و ۲۹۶ بلیط میهمان صادر شده که در گیشه ۱۵۲ میلیون و ۱۰ هزار ریال برایش ثبت شده است.

نمایش ابوالهول به کارگردانی داوود پورحمزه نیز ۱۳ نوبت در پلاتو اجرا روی صحنه رفته است. این نمایش را ۴۰۵ تماشاگر دیده اند. ۲۰۷ بلیط تمام بها، ۴۹ بلیط تخفیف دار و ۱۴۹ بلیط میهمان برای این نمایش ارائه شده که در گیشه ۳۵ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال برایش داشته است.

نمایش خاموشخانه به کارگردانی مهدی مشهوری نیز ۵ اجرای خود را در سالن سایه پشت سر گذاشته است. این نمایش میزبان ۱۷۵ تماشاگر بوده که شامل ۸۴ بلیط تمام بها، ۸ بلیط نیم بها، ۸۳ بلیط میهمان می‌شود. گیشه این نمایش ۲۶ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال ثبت شده است.

تماشاخانه سنگلج نیز که از ۲ آبان میزبان نمایش آهسته با گل سرخ به کارگردانی هادی مرزبان شده تا ۱۳ آبان ماه میزبان ۱۱۹۵ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۴۸۰ بلیط تمام بها (۳۱۴ بلیط ۴۰ هزار تومانی – ۸۳ بلیط ۳۰ هزار تومانی و ۸۳ بلیط ۲۵ هزار تومانی)، ۳۹۵ بلیط نیم بها (۱۸۶ بلیط ۲۰ هزار تومانی – ۱۰۰ بلیط ۱۵ هزار تومانی و ۱۰۹ بلیط ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومانی) و ۳۲۰ بلیط میهمان ارائه شده که جمع گیشه هفت اجرای اول ۲۳۸ میلیون و ۷۷۵ هزار ریال ثبت شده است.

تالار هنر در هفته گذشته اجرایی نداشته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار تماشاگران سالن‌های اداره کل هنر‌های نمایشی تا ۱۱ آبان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..