تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موافقت مونسان با استعفای رئیس پژوهشگاه و معاون حقوقی سازمان میراث‌فرهنگی

موافقت مونسان با استعفای رئیس پژوهشگاه و معاون حقوقی سازمان میراث‌فرهنگیبه‌گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به‌ نقل از مرکز روابط‌عمومی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری،؛ محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت سازمان امروز سه‌شنبه ۱۵ آبان ۹۷ در نامه‌ای به حسین تاجیک معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها و سیدمحمد بهشتی رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، موافقت رئیس سازمان میراث‌فرهنگی با استعفای آن‌ها را اعلام کرد.

در متن یکی از این نامه‌ها آمده است:

«در راستای اجرای اصلاحیه قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان مصوب ۶/۶ /۱۳۹۷ مجلس شورای اسلامی، ضمن موافقت معاون محترم رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان با استعفای جنابعالی، بدینوسیله از زحمات شما در طول تصدی و تلاش خستگی‌ناپذیر، اخلاص، تدبیر و تعهد و هرآنچه مایه توفیق خدمت در این سال‌ها گردیده تقدیر و تشکر می‌گردد.

امید است در پناه ایزد منان همواره موفق و موید باشید.»

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موافقت مونسان با استعفای رئیس پژوهشگاه و معاون حقوقی سازمان میراث‌فرهنگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..