تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۱ موزه تا اردیبهشت ماه سال آینده در خراسان رضوی افتتاح می‌شود

۱۱ موزه تا اردیبهشت ماه سال آینده در خراسان رضوی افتتاح می‌شوندمحمدرضا کارگر مدیرکل امور موزه‌های کشور، در گفتگو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ضمن بیان این خبر که تا اردیبهشت ماه سال آینده ۱۱ موزه به موزه‌های خراسان رضوی افزوده می‌شوند، اظهار کرد: تعداد موزه‌های استان خراسان رضوی با تأسیس این ۱۱ موزه به ۷۸ موزه می‌رسد؛ استان خراسان رضوی هم‌اکنون ۶۷ موزه دارد.

وی افزود: این موزه‌ها عمدتاً در شهرستان‌های استان قرار دارند و شکل‌های مختلفی دارند؛ یعنی موزه‌های تاریخ و باستان‌شناسی تا موزه‌های مردم‌شناسی، موزه‌های خط و کتابت و ... را می‌توان در میان آن‌ها دید.

گفتنی است؛ اداره کل امور موزه‌های کشور در سال‌های اخیر تلاش کرده است با گرفتن تصمیمات متعدد، موزه‌های کشور را افزایش بدهد. در این میان مجموعه‌داران نیز با تأسیس موزه‌های خصوصی گام‌های محکمی برای افزایش موزه‌های کشور برداشته‌اند. آن‌ها با به نمایش گذاشتن مجموعه‌هایشان افراد دیگری را به مجموعه‌داری ترغیب می‌کنند.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۱ موزه تا اردیبهشت ماه سال آینده در خراسان رضوی افتتاح می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..