تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهره دوگانه عاشقان دفینه تحریف شده تاریخ در ایران!

ساعت: 11:52 منتشر شده در مورخ: 1397/08/15 شناسه خبر: 1425825

روزگار غریبی است، این روزها می بینیم که برخی که خود را ایرانی دوآتشه، ایرانی اصیل یا حتی فراتر از وطن دوستی، خود را وطن پرست می نامند حساسیت عجیبی در بلعیدن تناقضات نامتناجس دارند. به عنوان مثال، سنگ ”کوروش کبیر“ و ایرانیت را به سینه می زنند اما در بازار، به دنبال خرید اجناس با برند خارجی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، این جماعت، کوتاه هم نمی آیند، تا جنس مورد نظر را پیدا نکنند  رها نمی کنند. خواه تیشرت باشد، خواه سنگ پا، خواه لباس شب ، خواه غذای ماهی،  به هرحال حتماً باید اجناس برند خارجی داشته باشد. عجیب است که این جماعت، عاشقان سینه چاک ”کوروش بزرگ“ هم هستند. تازه وقتی به قصد آشوب هم به خیابانها می آیند فریاد سر می دهند”نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران!“

حججی ها برای دفاع از ایران و نوامیس ایرانی سر می بازند اما قلم این جماعت ”وطن پرست“ وقتی به این حقایق می رسد مانند هامون می خشکد.

بی حکمت نیست، از لجبازی و عناد است، وگرنه چگونه می شود که از شیرمرغ تا جان آدمیزاد را تحت عنوان ایرانی پرستید، اما به حججی ها و همدانی ها و خیل شهدای مدافع حرم که می رسند، ذات ایرانی بودنشان فراموش می شود؟!

هرگاه که ضدانقلاب تیرهایش برای برپایی اغتشاش به سنگ می خورد به قبر و اموات و دفینه های سالیان دور می افتند. البته در این مهم! از صنعت فتوشاپ و مونتاژ نیز دریغ نمی کند.

ضدانقلاب در فضای مجازی با هشتگ های گوناگون فراخوان می دهد که مثلا در هفت آبان مراسمی بنام «بزرگداشت کوروش بزرگ» در محل پاسارگاد برگزار خواهد شد.

بعد از گذشت هفت آبان، می بینیم که عکس های مراسم سال گذشته که رسانه های داخلی خودمان برای اثبات کسادی بازار آنان منتشر کرده بودند حساب های کاربران ضدانقلاب را مزین کرده است و زیرنویس می زنند و از انبوه شرکت کنندگان در این مراسم داد سخن می رانند! و به گزارش رسانه هایشان مدعی شده اند که جمع کثیری از مناطق مختلف خود را به قبر کوروش رسانده اند و پچه و چه ... اما ضدانقلاب مانند همیشه در حالی مدعی حضور جمعیت انبوه می شود که هیچ انعکاس قابل توجهی در فضای مجازی نسبت به این موضوع دیده نشد!

دوستی می گفت که این وطن پرستان ایرانی، گاه ادعاهایی می کنند که مرغ پخته هم خنده اش می گیرد. در تمامی عکس های تاریخی، تصویری که از کوروش نشان داده می شود، تصویر مردی است با کلاه و ریش انبوه. مرغ پخته آنجا وادار به خنده می شود که سینه چاکان کوروش در کنار قبر او شعار سر می دهند که «آزادی اندیشه با ریش و پشم نمی شه!»

چند عکس منتشره از مراسم امسال در فضای مجازی نیز کسادی بازار آنان را نشان می داد. عکس ها و فیلم های منتشر شده در فضای مجازی، نفرات پراکنده ای را در منطقه سعادت شهر در پنج کیلومتری پاسارگاد نشان می دهد.

این چند نفر در حالی که شعار « نه ...، نه قزاق، مصدق روحت شاد» سر می دادند، توسط نیروهای امنیتی پراکنده شدند.

بنیادگرایان ناسیونالیست در ایران تلاش می کنند تا ایران را با تعاریفی برگرفته از خارجیان معرفی کنند و کاربران فضای مجازی با محور قرار دادن  این اندیشه سعی  دارند تا جمهوری اسلامی ایران را به سانسور تاریخ چند هزار ساله! کوروش متهم کنند.

این د در حالی است که تجربه نشان داده است که افکار ناسیونالیستی آریایی گرایی راه به جایی نخواهد برد.

علی صفاری

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهره دوگانه عاشقان دفینه تحریف شده تاریخ در ایران!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..