تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه چهار مدل گوشی سامسونگ به نرخ مصوب دولتی

توسط شرکت انفورماتیک گستر نمایندگی رسمی موبایل سامسونگ در ایران صورت گرفت:

به گزارش شمانیوز، در این طرح هر مشتری می تواند با وارد کردن مشخصات کارت ملی خود و یک کارت بانکی عضو شتاب بنام شخص دارنده کارت ملی، تنها یک گوشی موبایل خریداری کند. کارشناسان فروش پس از دریافت کارت ملی و مطابقت با مشخصات خریدار اقدام به صدور فاکتور می نمایند. شایان ذکر است عدم رعایت موارد فوق و واریز وجه به منزله نهایی شدن سفارش نبوده و در صورت احراز وجود مغایرت، سفارش لغو و وجه واریزی عودت خواهد شد.

لازم به ذکر است این طرح از روز شنبه ۱۲ آبان ماه آغاز  و فروش توسط شرکت انفورماتیک گستر با گارانتی همراه سرویس (مایکروتل) صورت می گیرد.

مدلها و قیمت گوشی ها به شرح ذیل میباشد:
A520 دو میلیون و هفتصد
J730 دو میلیون و هفتصد
J701 یک میلیون و ششصد
J250 یک میلیون و صد

برای کسب اطلاعات بیشتر، خریداران می توانند به سایتhttps://boldmobile.ir مراجعه نمایند.

منبع: روابط عمومی شرکت انفورماتیک گستر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه چهار مدل گوشی سامسونگ به نرخ مصوب دولتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..