تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت سرنوشت فاتحان لانه جاسوسی در برنامه «چهل سیزده»

روایت سرنوشت فاتحان لانه جاسوسی در برنامه «چهل سیزده»به گزارشحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه تلویزیونی «چهل سیزده»  با اجرای مسعود ده‌نمکی امشب میزبان عبدالحسین روح الامینی خواهد بود.

عبدالحسین روح الامینی استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران است. او یکی از دانشجویان تسخیر کننده سفارت آمریکا در تهران بوده که در جلسات طراحی این ماجرا با سایر دانشجویان نیز همراهی داشته است.

روح الامینی در این برنامه از سرنوشت دانشجویان تسخیر کننده می‌گوید؛ برخی استاد دانشگاه، فعال سیاسی، مسئول و صاحب منصب و برخی هم شهید شدند.

«چهل سیزده» ویژه برنامه رسانه ملی در هفته استکبارستیزی است که هرشب از ساعت ۲۲:۱۵ با اجرای مسعود ده‌نمکی روی آنتن شبکه ۴ می‌رود. محمدحسن روزی طلب و مهدی خانعلی‌زاده سردبیران این برنامه تلویزیونی و محمدمهدی سموعی تهیه‌کننده «چهل سیزده» است.

انتهای پیام/

«چهل سیزده» به سرنوشت فاتحان لانه جاسوسی می پردازد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت سرنوشت فاتحان لانه جاسوسی در برنامه «چهل سیزده»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..