تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخریب خانه‌ای در نزدیکی مشهد در پی انفجار پیک نیک

تخریب خانه‌ای در نزدیکی مشهد در پی انفجار پیک نیکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حسن جعفری مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت:استفاده غیر اصولی از پیک نیک و نشت شدید گاز مایع در محیط حدوداً ۴۰ متری این منزل مسکونی در روستای فرخ آباد، منجر به وقوع انفجار شده بود.

وی با بیان اینکه در پی این انفجار بیش از نیمی از این واحد مسکونی تخریب شده است، افزود: ساکنان این خانه شامل یک زوج میانسال و دو فرزند پسر آن‌ها نیز مصدوم و پس از رها سازی از زیر آوار توسط ماموران آتش نشانی، جهت انجام اقدامات درمانی یه تکنسین‌های اورژانس تحویل داده شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد با اشاره به اینکه این خانواده ۴ نفری در اقدامی نااگاهانه و مرگ آور از پیک نیک برای گرمایش منزل استفاده می‌کردند،گفت: علت دقیق حادثه توسط کارشناسان مربوطه در سازمان آتش نشانی دردست بررسی است.

انتهای پیام//آ. ح

مصدومیت ۴ نفر در پی انفجار پیک نیک



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخریب خانه‌ای در نزدیکی مشهد در پی انفجار پیک نیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..