تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۸۵۰۰ میلیارد تومان از بدهی دولت به بانک صادرات به‌زودی تسویه می‌شود

صیدی گفت:سهمیه‌ای که برای بانک صادرات در نظر گرفته‌اند 8500 میلیارد تومان است و ما در این چارچوب مطالبات‌مان را از پیمانکاران و شرکت‌های دولتی و عمومی غیردولتی وصول و بدهی بانک را با بانک مرکزی تسویه می‌کنیم.

به گزارش شمانیوز، مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: امیدواریم فرایند تهاتر 100 هزار میلیارد تومانی بدهی پیمانکاران، دولت، شرکت‌های دولتی و عمومی، بانک‌ها و بانک مرکزی بر اساس تبصره 5 قانون بودجه سال 97، تا چند هفته نهایی شده و اوراق اسناد خزانه برای آن منتشر شود.

وی اظهار داشت ، سهمیه‌ای که برای بانک صادرات در نظر گرفته‌اند 8500 میلیارد تومان است و ما در این چارچوب مطالبات‌مان را از پیمانکاران و شرکت‌های دولتی و عمومی غیردولتی وصول و بدهی بانک را با بانک مرکزی تسویه می‌کنیم.
صیدی گفت : تاکنون مشکل خاصی بابت انجام حواله‌های ارزی وجود نداشته است و تا زمانی که امکان استفاده از سامانه پیام‌رسانی مالی وجود داشته باشد، حواله ارزی هم انجام می‌شود.
صیدی بیان کرد: بانک مرکزی در تلاش است تا سامانه پیام‌رسان جایگزین سوئیفت ایجاد کند اما هنوز سامانه‌ای جایگزین سوئیفت برای پیام‌رسانی‌های مالی کل سیستم بانکی اجرایی نشده است.


منبع: خبرگزاری فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۸۵۰۰ میلیارد تومان از بدهی دولت به بانک صادرات به‌زودی تسویه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..