تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«نیمار» دوست دارد به بارسلونا بازگردد

۷۹۳۶۵۱

۴۵ بازدید

بازیکن پیشین تیم فوتبال بارسلونا مدعی شده نیمار دوست دارد به بارسلونا بازگردد، اما پروسه بازگشت او به این تیم و جدایی‏‎اش از پاری‏‌سن ژرمن بسیار دشوار خواهد بود.

خبرگزاری مهر: مارتین مونتویا، بازیکن سابق تیم فوتبال بارسلونا، اخیرا گفتگویی با وب سایت گل انجام داده و به شایعات مربوط به بازگشت احتمالی نیمار به بارسلونا پرداخته است: «به نظرم او دوست دارد به بارسلونا بازگردد چون در مدتی که در این تیم بود به راحتی هماهنگ شده بود و دوران خوبی داشت. رابطه‌اش با سوارس و مسی هم بسیار عالی بود.»

مونتویا که حالا در برایتون بازی می‌کند هرچند معتقد است بازگشت او پروسه بسیار سختی است: «پاری‌سن ژرمن هم تیم فوق‌العاده‌ای است و بعید می‌دانم به راحتی به او اجازه بدهند که از تیمشان جدا شود. از طرفی برای نیمار پول زیادی پرداختند و بارسلونا چنین پولی را برای بازگرداندن او نخواهد پرداخت.»

مونتویا همچنین در پایان درباره بارسلونا، تیم سابق خودش، صحبت کرد: «بارسا همیشه بارسا است، آن‌ها یکی از بهترین تیم‌ها هستند و در هر شرایطی می‌توانند حریفان را شکست دهند. بازیکنان این تیم فوق‌العاده هستند، به تاتنهام نگاه کنید، آن‌ها تیم بزرگی هستند و در ومبلی شکست خوردند.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««نیمار» دوست دارد به بارسلونا بازگردد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..