تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط دردناک هلیکوپتر حامل عروس و داماد +فیلم

سقوط دردناک هلیکوپتر حامل عروس و داماد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ازدواج زوج جوان آمریکایی با یکدیگر بدلیل وقوع یک حادثه دردناک تنها دو ساعت دوام آورد. این عروس و داماد تگزاسی که پس از جشن مجلل خود با هلیکوپتر خانوادگی محل برگزاری جشن را ترک کرده بودند در مسیر بازگشت دچار سانحه شدند. " ویل بیلر" و " بایلی آکرمن" به همراه خلبان در اثر سقوط هلیکوپتر در یک تپه جان خود را از دست دادند. آنها که در دانشگاه سم هوستون تحصیل می کردند روز شنبه با یکدیگر ازدواج کرده بودند. تعدادی از اقوام و دوستان این عروس و داماد جوان در این مراسم شرکت کرده بودند.

پس از پایان مراسم آنها در مقابل مهمانان حاضر سوار بر یک هلیکوپتر 206B شدند و محل مراسم را ترک کردند. در ویدئویی که توسط یکی از مهمانان و با دوربین تلفن همراه تهیه شده است لحظه برخاستن هلیکوپتر این زوج را از محل برگزاری عروسی نشان می دهد. آنها در میان هلهله مهمانان محل برگزاری جشن عروسی که مزرعه متعلق به خانواده داماد بود را ترک می کنند اما تنها دو ساعت بعد دچار این حادثه هولناک می‌شوند.

در حالی که قرار بود آنها مسیر یک و ساعت و نیمه را با این هلیکوپتر طی کنند در اثر سقوط آن در یک تپه کوهستانی جان خود را از دست دادند. ویل، بایلی و خلبان هلیکوپتر که جری نام داشت در این تراژدی کشته شدند. لاشه هلیکوپتر بامداد یکشنبه پیدا شد.

هنوز مشخص نیست که آیا این زن جوان پس از اتمام جشن عروسی در حال گشت و گذار در آسمان بودند یا قصد رفتن به محل دیگری را داشتند که دچار این حادثه شدند.

گفتنی است؛ هنوز علت دقیق سقوط این هلیکوپتر مشخص نشده است.

انتهای پیام/

سقوط هلیکوپتر جان عروس و داماد را گرفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط دردناک هلیکوپتر حامل عروس و داماد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..