تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ازدواج زن سی ساله هندی با یک مار کبری +عکس

یك زن ۳۰ ساله هندی بعد از اینكه عاشق یك مار كبری شد، با آن ازدواج كرد.

ی به نام "عاقله" گفته است: ‌به رغم این که مارها صحبت نمی‌کنند یا نمی‌فهمند، اما ما به طور منحصر به فردی باهم تفاهم داریم!

وی افزود: هر وقت که برایش شیر می‌گذارم، فورا برای نوشیدنش از تپه‌ای که در آنجا زندگی می‌کند، خارج می‌شود. این مار هرگز من را نیش نزده است.

در مراسم ازدواج این زوج ۲۰۰۰ نفر شرکت داشتند، چراکه هند ی‌ها معتقدند شرکت در چنین مراسم ازدواج ی می‌تواند برای روستای آنها خوش‌شانسی بیاورد.

این مراسم عروسی در بوبانسور مرکز ایالت اوریسا در شرق هند برگزار شد. گفتنی است که ازدواج میان انسان‌ها و موجودات زنده دیگر امری شایع و معمول در هند است و اخیرا یک دختر قبیله نشین با سگی در نزدیکی بوبانسور ازدواج کرد

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ازدواج زن سی ساله هندی با یک مار کبری +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..