تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همدان میزبان اجلاس اعضای وابسته به سازمان جهانی گردشگری

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: شرکت سیاحتی علیصدر برنامه های زیادی را برای بعد از اجلاس جهانی گردشگری درصدد افزایش گردشگر دارد.

حمیدرضا یاری در جمع خبرنگاران در زمینه هماهنگی اجلاس اعضای وابسته به سازمان جهانی گردشگری، اظهار کرد: از ۲۱ تا ۲۳ آبان ماه همدان میزبان اعضای سازمان جهانی گردشگری خواهد بود.

وی به مقدمات برگزاری مراسم اشاره و عنوان کرد: روز ۲۱ مراسم افتتاحیه راس ساعت ۱۰ صبح به مدت ۴۵ دقیقه آغاز و پس از آن پنل های تخصصی آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر بیان کرد: دو کارگاه آموزشی در روز ۲۲ در مکان هتل باباطاهر اجرا خواهد شد. یکی از ویژگی های این اجلاس وجود پنل های آموزشی از سراسر کشور است که گواهینامه بین المللی برای شرکت کنندگان صادر خواهد شد.

غار علیصدر، باغ موزه دفاع مقدس، گنجنامه و لالجین در دستور گردشگری قرار دارد. این اجلاس بزرگترین برنامه ای است که از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در سطح کشوری برگزار می شود و از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اطلاع رسانی مهمترین اقدام ۱۵ کمیته برگزاری اجلاس خواهد بود.

نیاز نداریم که همدان را به همدانی ها معرفی کنیم بلکه باید در سطح بین المللی تبلیغات و اطلاع رسانی انجام شود.

به مناسبت میزبانی شهر همدان در رویداد چهلمین اجلاس جهانی اعضا وابسته سازمان جهانگردی، از تمبر چهلمین اجلاس جهانی (unwto) رونمایی شد.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همدان میزبان اجلاس اعضای وابسته به سازمان جهانی گردشگری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..