تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موتورولا گوشی شبیه iPhone X. خود را با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه می‌کند

موتورولا گوشی شبیه iPhone X خود را با قیمت 399 دلار عرضه خواهد کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ موتورولا این روزها در تلاش است تا با دیگر کمپانی‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند رقابت کند. این شرکت اعلام کرده بود که گوشی اقتصادی و دارای اندروید One این شرکت به زودی به صورت جهانی عرضه خواهد شد که به تازگی خبرهایی از قیمت و تاریخ عرضه آن در بازار اعلام شده است. بر اساس آخرین گزارش‌ها درباره موتورولا One، این گوشی قرار است با قیمت 399 دلار عرضه شود. تاریخ رسمی فروش آنلاین این گوشی نهم نوامبر (18 آبان) اعلام شده است در حالی که این گوشی قرار است از تاریخ 11 نوامبر وارد مغازه‌ها شود.

موتورولا One ظاهری بسیار شبیه به iPhone X دارد. نمایشگر این گوشی اندازه 5.9 اینچی دارد که بالای آن یک بریدگی گسترده در نظر گرفته شده است. کیفیت تصویر این صفحه نمایش 720 در 1520 است. حاشیه پایینی این صفحه نمایش آنقدر بزرگ است که موتورلا لوگوی خود را در آن قسمت قرار داده است. دیگر مشخصات One ثابت می‌کند که این گوشی یک گوشی هوشمند میان رده است. پردازنده این گوشی ساخت کوآلکام با تراشه Snapdragon 625 است که با حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی همراه شده است. البته برای این گوشی یک اسلات حافظه جانبی microSD هم تعبیه شده است. دوربین اصلی این دستگاه 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسل قدرت دارد. باتری موتورولا One دارای ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعتی است و پوشش آن از نانو درست شده تا آن را در برابر قطرات آن محافظت کند و بدنه مایعات را جذب نکند. جک هدفون هم روی این دستگاه دیده می‌شود. با این قیمت هم نمی‌توان انتظار داشت که One از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند.

حقیقت این که موتورولا One دارای سیستم عامل اندروید One است، تضمین کردن این گوشی برای خریداران آن است که آپدیت سیستم عامل را دریافت خواهند کرد. موتورلا ادعا می‌کند که این دستگاه که به صورت پیش فرض دارای اندروید 8.1 Oreo است، به اندروید 9 Pie آپدیت خواهد شدو در نهایت اندروید Q دریافت خواهد کرد. از این مسئله مهمتر، موتورلا این گوشی را تا سه سال به آپدیت امنیتی تضمین کرده است. نرم‌افزار موتورولا در حال حاضر بسیار نزدیک به اندروید است و ترفندها و میانبرهای اختصاصی موتورولا هم در موتورولا One استفاده شده‌اند.

متأسفانه، موتورولا کنار خبرهای خود درباره One خبری از معرفی و عرضه One Power نداد. One Power یک گوشی دیگر ساخت موتورولا است که دارای نمایشگر 6.2 اینچی و چیپست پردازنده Snapdragon قدرتمندتر، دروبین‌های ارتقا یافته و باتری بزرگتر به ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت است. این گوشی همچنین به جای بدنه پشتی شیشه‌ای دارای بدنه فلزی است.

موتورولا گوشی شبیه iPhone X خود را با قیمت 399 دلار عرضه خواهد کرد

موتورولا گوشی شبیه iPhone X خود را با قیمت 399 دلار عرضه خواهد کرد

بیشتر بخوانید: موتورولا One Power به اندروید 9 آپدیت می‌شود

انتهای پیام/

Motorola One با قیمت 399 دلار عرضه خواهد شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موتورولا گوشی شبیه iPhone X. خود را با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..