تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیرانوند: تماشاگران را راضی به خانه می‌فرستیم/ قول می‌دهم بازنده بازی ما نیستیم

به گزارش گروه ورزش باگاه خبرنگاران جوان علی رضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی دبی قبل از دیدار برگشت مقابل کاشیما آنتلرز گفت: ما به طور کلی بازی رفت را فراموش کرده ایم و برای بازی برگشت آماده ایم و قول می دهم این بازی را نمی بازیم اما نمی دانم نتیجه نهایی چه خواهد شد.

وی ادامه داد : اما امروز به دبی رسیدیم و بعد از استراحت تمرینات را برای بازی با کاشیما آغاز می کنیم و به قول برانکو باید در بازی برگشت بجنگیم چرا که این فرصت بدست آمده برای قهرمانی را نباید راحت از دست بدهیم، این بازی برای ما هر چند سال یکبار امکان دارد اتفاق بیفتد و به همین دلیل باید با تمام توان در این بازی بجنگیم حتی اگر 10 بازیکن هم کارت زرد بگیرند نباید دست از جنگیدن برداریم و تیم کاشیما هم تیمی نیست که نتوانیم در آزادی شکستشان دهیم و این شرایط در بازی با الدحیل هم برای ما رخ داد و موفق شدیم.

بیرانوند افزود: در بازی با الدحیل ما در نیمه اول هم یک گل دریافت کردیم و همین موضوع کار ما را سخت کرد، اما در این بازی هر دو گل را در خانه حریف خوردیم و جبران آن در آزادی راحت تر از بازی قبلی است و بازیکنان هم قسم شده اند تماشاگران و مردم را خوشحال کنند و برای پیروزی در این بازی به میدان می رویم.

بیشتر بخوانید:

تشکیل جلسه ستاد برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا برنامه ریزی ژاپنی ها برای مهار جهنم ورزشگاه آزادی برانکو:هیچ جایی برای کوتاه آمدن از این هدف نداریم/باید این نتیجه را در بازی برگشت تلافی کنیم

انتهای پیام/

اظهارات بیرانوند درباره بازی مقابل کاشیما



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیرانوند: تماشاگران را راضی به خانه می‌فرستیم/ قول می‌دهم بازنده بازی ما نیستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..