تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمبود ۴۰ هزار مشاوره در مدرسه‌ها/ برگزاری دوره‌های آموزش‌ ازدواج برای دانش آموزان

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش خبر داد؛

کمبود ۴۰ هزار مشاوره در مدرسه‌ها/ برگزاری دوره‌های آموزش‌ ازدواج برای دانش آموزانبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در آئین رونمایی طرح توانمندسازی روانی، اجتماعی دانش آموزان، والدین و کارکنان و نسخه ارتباط یافته سامانه جامع مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش آموزان ( نماد) اظهار کرد: امروز در واقع چهار طرح در حال رونمایی شدن است اما به جهت وسعت کار ۲ طرح را مشاهده می‌کنیم که اتفاق اول در سامانه جدید نماد با همکاری بخش‌های مختلف آموزش و پرورش محقق شد علاوه بر آن در اتقاق دوم آزمون استعدادیابی همچنین آزمون سلامت روان به طرح پیوسته است.

وی ادامه داد: نتایج آزمون‌های سلامت روان نیمرخی از مشخصات و نقاط خطر را شناسایی کنند؛ همچنین اپلیکیشنی برای این موضوع در نظر گرفتیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به دومین طرح گفت: در ۲۳ هزار آموزشگاه متوسطه اول کارگاه آموزشی برگزار می‌کنیم که ۶ ساعت برنامه آموزشی ۹۰ دقیقه‌ای دارد.

کاظمی از اجرای طرح مهارت سواد زندگی یا خوب زیستن در زندگی مشترک خبر داد و گفت: برای دانش آموزان پایه یازدهم با جامعه ۴۳۰ هزار نفری ۱۶ ساعت آموزشی با عناوین چرایی ازدواج، پیش نیازهای ازدواج را دنبال می‌کنیم که برای این پروژه بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمبود ۴۰ هزار مشاوره در مدرسه‌ها/ برگزاری دوره‌های آموزش‌ ازدواج برای دانش آموزان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..