تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای ۱۲۱ عنوان برنامه فرهنگی در دهه وقف / امسال ۵۷ وقف جدید در استان داشتیم

ساعت: 16:00 منتشر شده در مورخ: 1397/08/14 شناسه خبر: 1425642

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: 121 عنوان برنامه فرهنگی برای اجرا در دهه وقف استان گلستان طراحی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان در راستای تشریح برنامه‌های دهه وقف در استان گلستان ، اظهارکرد: برنامه های این دهه در استان از روز سه شنبه ۱۵ آبان ماه که به نام " وقف ، رسانه و ترویج موقوفه مشارکتی" نامگذاری شده آغاز می‌شود.

 وی به 121 عنوان برنامه فرهنگی که در استان گلستان برای دهه وقف طراحی شده اشاره کرد و گفت: ۹ همایش تجلیل از یاوران وقف در شهر‌های مختلف استان با حضور علما و مسئولین و فعالین در این حوزه اجرا می شود .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با اشاره به برگزاری همایش"وقف ، رسانه و هنر" با همکاری ارشاد و صداوسیما تصریح کرد: در 8 مدرسه زنگ "انشاء وقف" نواخته خواهد شد که کارشناسان اوقاف ثمرات وقف را برای دانش آموزان ترسیم می‌کنند و به انشاء های برتر دانش آموزان مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

به گفته وی ؛ ۶ محفل انس با قرآن کریم همراه با تفسیر قران در دهه وقف همراه با تجلیل از فعالین قرانی استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد دیدار با علما، نماینده ولی فقیه، استاندار را از دیگر برنامه‌های این دهه عنوان کرد و گفت: ۶ پروژه شاخص در سطح امامزادگان ، بقاء متبرکه و موقوفات داریم که در دهه وقف افتتاح ویا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی به اجرای تور رسانه‌ای جهت بازدید از پروژه ‌های عمرانی با رویکرد اشتغالزایی در دهه وقف اشاره کرد و اذعان داشت : تعهد اوقاف برای امسال ایجاد یک صد شغل بود که تا کنون 400 فرصت شغلی را در سامانه رصد به ثبت رساندیم و قصد داریم تا پایان سال یک هزار شغل را در پروژه ‌های اوقاف ایجاد کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با بیان اینکه رویکرد ما در بحث اشتغال حمایت از مشاغل دانش‌ بنیان است ، خاطرنشان کرد: ۱۲۰ زمین موقوفه مستعد کشت گیاهان دارویی شناسایی شده تا بتوان در این عرصه مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه وقف در آستان امامزاده عبدالله گرگان ، گفت : در ۲۸ صفر همزمان با رحلت رسول اکرم (ص) در مشهد مقدس اجتماع عزاداران هئیت‌های مذهبی را خواهیم داشت.

سلیمانی فرد تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون 57 وقف جدید در استان گلستان داشتیم که با نیات امور قرانی ، ترویج فرهنگ اهل بیت ، اطعام ایتام ، کمک به نیاز مندان و عزاداری سید الشهداء و .... به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای ۱۲۱ عنوان برنامه فرهنگی در دهه وقف / امسال ۵۷ وقف جدید در استان داشتیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..