تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فتنه ۸۸ به دنبال غیر انقلابی کردن حوزه بود / انتقاد به دیدار یکی از مراجع با عنصر فعال فتنه ۸۸

ساعت: 16:00 منتشر شده در مورخ: 1397/08/14 شناسه خبر: 1425646

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه فتنه هنوز هم زنده است ، گفت : یکی از زوایای اصلی فتنه 88 غیر انقلابی کردن حوزه بود .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ حجت الاسلام ادیانی رییس عقیدتی سیاسی ناجا در « نشست تخصصی غیر قابل اعتماد » در گرگان که عصر امروز 13 آبان ماه به مناسبت روز ملی استکبارستیزی در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شد ، گفت : اگر کودتای مخملی سال ۸۸ و فتنه پیچیده آن سال ، در هر کشور دیگری صورت می گرفت , آن کشور دچار فروپاشی می شد . 


حجت الاسلام ادیانی افزود : فتنه هنوز هم هست و با همه وجودم اعتقاد دارم که یکی از زوایای فتنه ۸۸ اینست که می خواهد حوزه را غیر انقلابی بکند .

وی تصریح کرد : چرا باید مرجعی با این وزانت ،پدرش مجتهد ،بالای سر حضرت معصومه (س) نماز می خواند با آدم های اینچنینی ملاقات می کند ، اگر آنها می رفتند عیبی نداشت چون درب مرجع به روی همه باز است .

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا تاکیدکرد : کسی مدعی امام و ولایتمداری باشد حاضر نیست با اینها (شیطان بزرگ آمریکا) راه برود ، لبخند بزند و دست بدهد .

وی ادامه داد : می گویند در گران کردن دلار ، دولت نقش نداشت پس چرا واعظی گفت قیمت دلار در ۷۵۰۰ خوب است ، آن نفوذی که آقا گفتند با دست این افراد دلار را گران کردند .

ادیانی در بخش دیگری از سخنان خود به هجمه رسانه ای غرب اشاره کرد و گفت : زم مسوول آمد نیوز میگفت به این آقا رای دادیم کار نکند تا مردم ناراضی شوند و به خیابانها بیایند .

IMG ۲۰۱۸۱۱۰۴ ۱۵۵۵۳۳

 

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فتنه ۸۸ به دنبال غیر انقلابی کردن حوزه بود / انتقاد به دیدار یکی از مراجع با عنصر فعال فتنه ۸۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..