تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلنگ زنی نماینده شرق گلستان، مهندس را زیر سوال برد

ساعت: 15:29 منتشر شده در مورخ: 1397/08/14 شناسه خبر: 1425551

فضای مجازی شهرستان کلاله در خصوص پروژه ای که توسط غراوی نماینده شرق گلستان کلنگ زنی شد و بعد از نزدیک به ۸ ماه هیچگونه عملیات اجرایی روی آن انجام نگرفت، با کنایه های سنگین از خجالت مهندس درامدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، کلنگ زنی پروژه ساخت ساختمان نظام مهندسی شهرستان کلاله با دعوت از شیبانی(مدیر کل سازمانهای نظام مهندسی کشور و معاون وزیر راه) در روز ٥ اسفند ٩٦ انجام شد.

Image 2861

Image 4914

اما پس از این موضوع کانال های تلگرامی شهرستان کلاله با پرداختن به این پروژه از خجالت شهرام غراوی نماینده شرق گلستان در آمدند.

Image 8737

Image 7208

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلنگ زنی نماینده شرق گلستان، مهندس را زیر سوال برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..