تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود VentSim Premium Design 5.1.2.5 – شبیه سازی سیستم تهویه هوا

نرم افزار VentSim Premium Design یک ابزار مدل سازی و شبیه سازی سیستم تهویه هوا می باشد که می تواند ابزارهای لازم در این زمینه را برای کاربران آماده کند. شما می توانید جریان هوا، فشار، آتش سوزی و بسیاری از المان های این رشته را شبیه سازی کرده و داده های خود را به برنامه وارد کنید. این برنامه دارای مدل های بسیاری است که می تواند نیاز شما به تغییرات روی مدل ها را به خوبی از بین ببرد. در این راستا شما باید بتوانید این الگوها را در نظر داشته باشید و در طراحی های خود به نکات پرجزئیات توجهات لازم را داشته باشید.

با دانلود VentSim Premium Design می توانید از الگوریتم های جدید استفاده کرده و پردازش موازی را به کار ببندید. این برنامه به طور چشمگیری می تواند عملکرد شبیه سازی را بالا ببرد و بهبودهای لازم را انجام دهد. سریع و کارامد بودن این برنامه زبان زد است و در این راستا هر کاربری می تواند به صورت حرفه ای با برنامه کار کند.

کاور-VentSim-Premium-Design

نرم افزار VentSim Premium Design ابزارهای جدیدی را دارد که امکان شناسایی جزئیات شبیه سازی را فراهم می کند و کاری می کند که بتوانید گزارش گیری های لازم را انجام داده و روی سیستم تهویه هوای ساخته شده، کنترل های لازم را داشته باشید. توجه کردن به مدل هایی که به صورت الگو در برنامه ارائه شده است، امر بسیار مهمی است و می تواند الگوهای بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد. این الگوها کارهای اضافی را از دوش کاربران برمی دارند.

ویژگی های کلیدی دانلود VentSim Premium Design:

سریع و بسیار کارامد استفاده از الگوریتم های جدید پردازش موازی برای بهبود عملکرد شبیه سازی ابزارهای جدید در زمینه شبیه سازی امکان شناسایی خطاهای موجود مشاهده و کنترل دستگاه های تهویه زیرزمینی پشتیبانی از مدل های تهویه مختلف امکان ارتقا برنامه */ ]]> اسکرین-شات-VentSim-Premium-Design اسکرین-شات-VentSim-Premium-Design اسکرین-شات-VentSim-Premium-Design اسکرین-شات-VentSim-Premium-Design info

Ventsim is an underground mine ventilation simulation software package designed to model and simulate ventilation, airflows, pressures, heat, gases, financials, radon, fire, and many other types of ventilation data from a model of tunnels and shafts.

New Features of Ventsim™ DESIGN:
Faster and More Efficient – New algorithms, memory management and parallel processing greatly improves simulation performance
New simulation tools – A wide range of new simulation tools for heat, moisture, airflow and error finding build on the existing power of Ventsim™
CONNECT option to link Ventsim™ to the real world – View and control underground ventilation devices (such as fans and regulators) directly from the ventilation model and see instant feedback
New VentLOG™ version with stronger integration to Ventsim™ – A significant upgrade to the popular VentLOG™ tool
and much, much more….

سیستم مورد نیاز

OS: Windows XP, Vista or Windows 7, 8.1 or 10 (32-bit/ 64-bit)

CPU: Intel based (AMD or Intel) processor, 1 Ghz or higher

RAM: 2GB

Graphic: DirectX 9.0c compatible graphics

Free space: 100MB Hard drive

راهنمای نصب

1) پس از اتمام نصب، نرم افزار را اجرا نکنید. وارد پوشه ی AMPED شده و تمامی محتویات آن را به محل نصب نرم افزار خود منتقل نمایید.

2) فایل اجرایی Ventsim_LicenseServer.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کرده و در محیط لایسنس سرور بر روی Start کلیک کنید. مطمئن باشید که پورت مربوطه و فایل اجرایی لایسنس سرور در فایروال شما بلاک نمی باشد (توصیه میکنیم که فایروال خود را برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، به صورت کامل غیرفعال کنید).

3) نرم افزار را اجرا کنید.

——————

نکته! اگر در هنگام کار با نرم افزار، اخطار لایسنس دریافت کردید نگران نباشید. به بخش Help -> License Manager مراجعه کنید. بر روی تب Local Server کلیک کرده و Activate را انتخاب کنید. نرم افزار مجدد فعال خواهد شد.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود VentSim Premium Design 5.1.2.5 – شبیه سازی سیستم تهویه هوا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..