تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراز تاسف چین از بازگشت تحریم‌های ایران

سخنگوی وزارت خارجه چین طی اظهاراتی از بازگشت مجدد تحریم های آمریکا علیه ایران ابراز تاسف کرد.

 «هوا چونیینگ» سخنگوی وزارت خارجه چین از بازگشت‌ تحریم‌های آمریکا علیه ایران ابراز تاسف کرد و این موضع کشورش را تکرار کرد که چین با تحریم‌های یکجانبه مخالف است.

وی که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، توضیحی در این باره نداد که آیا چین از تحریم‌های آمریکا معاف شده است یا نه.

سخنگوی وزارت خارجه چین همچنین گفت که ایران و چین در چارچوب قوانین بین‌الملل به همکاری‌های خود ادامه می‌دهند.

به گزارش مهر، تحریم‌های ضد ایرانی آمریکا با هدف اعمال فشار بر بخش‌های انرژی و مالی ایران، از امروز دوشنبه اجرایی می‌ شود. آمریکا مدعی است با کارزار فشار حداکثری می‌تواند ایران را برای عقد قراردادی جدید پای میز مذاکره بیاورد.

این درحالی است که واشنگتن به ناتوانی برای به صفر رساندن صادرات نفت ایران اذعان کرده و قرار است همزمان با اجرای تحریم‌ها، ۸ کشور را به شرط کاهش تدریجی خرید نفت، از تحریم‌های ایران معاف کند.

 

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/609058

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراز تاسف چین از بازگشت تحریم‌های ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..