تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هر صندلی ورزشگاه آزادی برای فینال پانزده نفر مشتری دارد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از فعال شدن سامانه فروش بلیط فینال لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم آزادی، بیش از 1.2 میلیون نفر برای خرید بلیت اقدام کردند که باعث از دسترس خارج شدن سامانه بلیت فروشی شد. این حجم از متقاضی در حالی خواهان خرید بلیت ها رقابت پرسپولیس و کاشیما هستند که گنجایش ورزشگاه آزادی با تعمیرات اخیر به کمتر از هشتاد هزار نفر رسیده است.
سامانه بلیت فروشی فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 15 دوباره در دسترس قرار خواهد گرفت. دو تیم پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در ساعت 18:30 شنبه نوزدهم آبان در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هر صندلی ورزشگاه آزادی برای فینال پانزده نفر مشتری دارد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..