تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلاه ایمنی تاشو مخصوص دوچرخه سواران + فیلم

کلاه ایمنی تاشو + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صدمات سر و گردن عامل عمده فوت و صدمات شدید و ناتوانی موتورسواران می‌باشد. در کشورهای اروپایی، صدمات سر حدود 75 درصد فوت‌ها را در بین کاربران وسایل نقلیه دوچرخ داشته و در برخی از کشورهای دیگر این صدمات حدود 88 درصد فوت‌ها را شامل می‌شود. صدمات سر اغلب هزینه پزشکی بالاتری را نسبت به سایر صدمات داراست. در نتیجه بهترین روش برای جلوگیری از این صدمات استفاده از کلاه ایمنی است.کلاه در بسیاری از تصادفات حافظ جان سرنشین است.

کلاه ایمنی یکی از وسایل بسیار ضروری دوچرخه سواری است. اما یک مشکل برای حمل آن وجود دارد. کلاه ایمنی جای زیادی را اشغال می‌کند به همین دلیل پیدا کردن یک مکان برای برای آن هنگامی که از آن استفاده نمی‌کنیم کار سختی است. اما "Lid Helmets" این مشکل را حل کرده است.

این کلاه ایمنی‌ به شکلی طراحی شده است که به راحتی تا می‌شوند و با همین روش جای کم‌تری را اشغال می‌کند. Lid Helmets برای کسانی طراحی شده است که از دوچرخه خود به طور روزانه استفاده می‌کنند. این کلاه ایمنی‌ها به راحتی تا شده و در کیف شما قرار می‌گیرند. به دلیل طراحی خاص این محصول، کلاه ایمنی دقیقا به اندازه سر شما می‌شود و دیگر مشکل کوچکی یا بزرگی کلاه روی سر را نخواهید داشت.

این محصول در پنج رنگ مختلف عرضه می‌شود. رنگ‌های سبز، نارنجی، سفید، صورتی و مشکی. همچنین در این کلاه ایمنی چند تهویه قرار داده شده است تا سر شما را خنک نگه دارد. Lid Helmets از مواد اولیه سازگار با محیط زیست ساخته می‌شوند.

در ضمن اگر از امنیت سر خود در این کلاه‌ها نگران هستید باید اضافه کنیم که این محصول از لحاظ ایمنی در آمریکا و اروپا گواهی شده است. این کلاه ایمنی یک لامپ کوچک LED نیز دارد که شما می‌توانید در تاریکی برای دیدن مسیر و یا دیده شدن توسط بقیه وسایل نقلیه از آن استفاده کنید.

در ادامه فیلمی از این کلاه ایمنی را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: ربات‌های انسان‌نمایی که شما را می‌ترسانند +فیلم

انتهای پیام/

کلاه ایمنی که تا می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلاه ایمنی تاشو مخصوص دوچرخه سواران + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..