تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرایند ثبت اختراع داخلی بهبود پیدا می‌کند

بهبود فرایند ثبت اختراع داخلی/در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص اولویت های این ستاد، بیان کرد: حمایت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی، انتشار مقالات و کتب، حمایت از ثبت پتنت و بهبود فرایند ثبت اختراع داخلی و ارتقای فناوری‌های آزمون و تست محصولات دانش‌بنیان حوزه از مهم ترین اولویت های ستاد در نیمه دوم سال جاری است.

وی افزود: حمایت هدفمند از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و قطب‌های علمی مورد نیاز برنامه‌های هوایی و هوانوردی، شبکه‌سازی در فرآیندهای تحقیق و توسعه در سطح دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و تولید در سطح ملی و بین‌المللی با تأکید بر شکل‌دهی زنجیره ارزش را در کشور پیگیری می کنیم.

به گفته منطقی، پایش سند توسعه هوافضای کشور و اقتصاد صنعت هوایی در کشور و ایجاد نظام جامع و شفاف‌سازی آمار مربوط به تولید محصولات و خدمات دانش‌بنیان مهم ترین برنامه های تعیین شده در ستاد است.

انتهای پیام/

اولویت‌های ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرایند ثبت اختراع داخلی بهبود پیدا می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..