تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منشا: حالا وقتش است که ژاپنی‌ها ببینند در آزادی چه خبر است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛پرسپولیس نماینده فوتبال ایران باید شنبه در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در تهران به مصاف کاشیما برود. گادوین منشان مهاجم نیجریه پرسپولیس درباره بازی برگشت و شکست سرخ‌ها در کاشیماساکر به سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت:‌ ما در لیگ قهرمانان آسیا امسال در خانه شکست نخوردیم و این نکته خوبی است. باید در بازی برگشت تا جایی که ممکن است حمله کنیم و گل بزنیم. امیدوارم من و علی بتوانیم تیم را به بازی برگردانیم. تیم واقعا نیاز دارد که ما بتوانیم در خط حمله گلزنی کنیم و تیم را به موفقیت برسانیم. متاسفانه بازی بدی داشتیم و نتیجه مورد نظرمان را کسب نکردیم. حالا کارمان در فینال لیگ قهرمانان سخت شده است. 

او در ادامه صحبت‌های خود گفت:‌ ما برابر تیم‌های خوب زیادی که خیلی بهتر از کاشیما بودند بازی کردیم. السد خیلی از کاشیما قوی‌تر بود ولی متاسفانه گل‌های مفتی در بازی رفت دریافت کردیم. سخت تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در خانه جبران مافات کنیم و برنده شویم. 

پرسپولیس بعد از شکست در بازی رفت برابر الجزیره و در ادامه الدحیل در بازی‌های برگشت موفق به شکست و جبران و مافات شد و حالا برای سومین بار چنین شرایطی ایجاد شده است و پرسپولیس بازی رفت را باخته و باید در خانه به میدان برود.

منشا در پایان خاطر نشان کرد: وقتی به ژاپن رسیدیم در ورزشگاه جو تماشاگران را شاهد بودیم. حالا نوبت آنهاست که به تهران بیاییند و ببینند چه چیزی در تهران خواهند دید. در دیدار برگشت مهم‌ترین موضوع این است که گل نخوریم و بتوانیم گل اول را به ثمر برسانیم و در ادامه گل‌های بعدی. امیدوارم هواداران در این دیدار ما را حمایت کنند و بتوانیم تیم را به موفقیت برسانیم.

256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منشا: حالا وقتش است که ژاپنی‌ها ببینند در آزادی چه خبر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..