تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیگیری سرنوشت اسناد لانه جاسوسی در برنامه «چهل سیزده»

پیگیری سرنوشت اسناد لانه جاسوسی در برنامه «چهل سیزده»به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه تلویزیونی «چهل سیزده» امشب با اجرای مسعود ده‌نمکی از تلویزیون پخش می‌شود. حسن بهشتی‌پور مهمان برنامه جدید ده‌نمکی است.

بهشتی‌پور یکی از پژوهشگران برجسته در حوزه تاریخ شفاهی و سندنگاری ماجرای ۱۳ آبان ۱۳۵۸ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران است. «روایت تسخیر لانه جاسوسی» عنوان کتابی است که او در حال انتشار دارد.

بهشتی‌پور در این برنامه درباره پژوهش‌های مربوط به اسناد لانه، علت تسخیر سفارت توسط دانشجویان، نقش گروه‌های سیاسی داخلی در تسخیر سفارت و نحوه مدیریت ماجرای تسخیر سفارت توسط امام خمینی (ره) صحبت می‌کند.

«چهل سیزده» ویژه برنامه رسانه ملی در هفته استکبارستیزی است که هرشب از ساعت ۲۲:۱۵ با اجرای مسعود ده‌نمکی روی آنتن شبکه چهار می‌رود. محمدحسن روزی طلب و مهدی خانعلی‌زاده سردبیران این برنامه تلویزیونی هستند. محمدمهدی سموعی تهیه‌کننده «چهل سیزده» است.

انتهای پیام/

روایتی از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در چهل سیزده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیگیری سرنوشت اسناد لانه جاسوسی در برنامه «چهل سیزده»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..