تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور گسترده و باشکوه مردم در ۱۳ آبان/ملت با حضور پرشکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخ کوبنده به آمریکای جهانخوار داد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم عنوان کرد؛

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با صدور اطلاعیه‌ای از حضور پرشور اقشار مختلف مردم قم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان تقدیر کرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم آمده است:بدون تردید این حرکت در تاریخ ماندگار و برگ زرینی بر اوراق سراسر افتخار و مباهات کتاب قطورِ این بلد طیبه، افزون گردید و اینک به شکرانه خلق این صلابت و حماسه ستودنی پیشانی بر سجده می‌ساییم و بر این همه شور و شعور خداوند سبحان را شاکریم و اهتمام الهی و تحسین‌انگیز تمام شرکت‌کنندگان گرانقدر در راهپیمایی و نقش‌آفرینان عزیز تجلّی این حماسه حضور را ارج نهاده، سعادت دنیا و آخرت و مزید توفیقات همگان را از ذات اقدس احدیّت جلّ و علا مسألت می‌نماییم.

در این اطلاعیه آمده است: یوم‌الله سیزدهم آبان‌ماه سال 1397 و در حساس‌ترین مقطع تاریخ، با استثنایی‌ترین حضور گسترده و پرشور تمام اقشار مردم متدیّن، زمان‌شناس و عامل به وظیفه دینی و انقلابیِ پایگاه انقلاب اسلامی و خلق تماشایی‌ترین جلوه‌های استقامت و غیرت بیادماندنی در حراست از عزّت و شرف، باشکوه‌ترین نماد مقاومت در برابر استکبار را عینیّت بخشید و بار دیگر با طنین شعار عاشورایی هیهات من‌الذله و مرگ بر آمریکا به تهدیدات و تحریم‌های ظالمانه ام‌الفساد قرن، آمریکای جهانخوار پاسخ کوبنده‌تر از قبل داده شد.

انتهای پیام/ح

ملت با حضور پرشکوه در یوم الله ۱۳ آبان پاسخی قاطع به آمریکا دادند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور گسترده و باشکوه مردم در ۱۳ آبان/ملت با حضور پرشکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخ کوبنده به آمریکای جهانخوار داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..