تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایندگان پایتخت والیبال ایران همچنان در قعر جدول رده بندی

ساعت: 11:51 منتشر شده در مورخ: 1397/08/14 شناسه خبر: 1425435

تیم های والیبال شهرداری و دورنای ارومیه با یک امتیاز قعر جدول رده بندی را در اختیار دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، نمایندگان پایتخت والیبال ایران همچنان در قعر جدول رده بندی قرار دارند و عدم نمایش بازی های خوب از تیم های دورنا و شهرداری ارومیه بیش از پیش هواداران را آزار می دهد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در پنجمین هفته لیگ برتر والیبال مقابل مهمان خود در خانه شکست خورد.

شهرداری ارومیه در نخستین ست بازی ۱۷ بر ۲۵ مغلوب همنام ورامینی خود شد. تیم والیبال شهرداری ورامین دومین ست را هم با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ را مغلوب خود شد.

تیم میزبان سومین ست را هم با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ مغلوب حریف شد و در مجموع ست شماری تیم شهرداری ورامین با نتیجه ۳ بر صفر توانست همنام ارومیه‌ای خود را از پیش رو بردارد.

تیم والیبال دورنا نیز مقابل میزبان خود شکست خورد.

شهرداری دورنای ارومیه در نخستین ست بازی ۲۵ بر ۲۳ شهردرای گنبد را مغلوب کرد.

تیم والیبال دورنا دومین ست را هم با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ را از آن خود کرد.

بازی در دو ست سوم و چهارم برعکس ست نخست و دوم رقم خورد و تیم میزبان با نتیجه های ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۲ مهمان خود را شکست داد.

تیم میزبان پنجمین ست را هم با نتیجه ۱۵ بر ۸ دورنا را مغلوب کرد و در مجموع ست شماری تیم شهرداری گنبد با نتیجه ۳ بر ۲ توانست دورنای ارومیه را از پیش رو بردارد.

تیم های والیبال دورنا و شهرداری ارومیه تا پایان هفته پنجم لیگ برتر با یک امتیاز در جایگاه های ۱۲ و ۱۳ قرار دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایندگان پایتخت والیبال ایران همچنان در قعر جدول رده بندی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..