تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود ادوبی پریمیر Adobe Premiere Pro CC 2019 v13.0.1.13

نسخه اکتبر ۲۰۱۸ دانلود ادوبی پریمیر که با عنوان Adobe Premiere Pro CC 2019 v13 شناخته می شود، تغییرات و بهبودهای بسیار زیادی را برای این نرم افزار به همراه داشته است. از جمله ی ویژگی های دانلود ادوبی پریمیر نسخه اکتبر ۲۰۱۸ می توان به قابلیت گریددهی قابل انتخاب برای رنگ ها، مدیریت رنگ تصویر، اضافه کردن و تغییرنام و ویرایش دسترسی های Lumetri، بازکردن پروژه های Premiere Rush در محیط Premiere Pro، بهبود کیفیت و رفع نویز صدای هوشمند، ویرایش و انتقال گرافیک های وکتور، بهبود در بخش واقعیت مجازی، حضور ورک-فول برای VR 180، بهبود بخش همکاری در اجرای پروژه و… اشاره نمود.

دانلود-Adobe-Premiere-Pro

دانلود ادوبی پریمیر پرو (به انگلیسی: Adobe Premiere Pro) یک نرم‌افزار ویرایش ویدئو از شرکت ادوبی است. این محصول بخشی از Adobe Production Studio می‌باشد و یک مجموعه از نرم‌افزارهای شنیداری و دیداری دیجیتال است. پریمیر پرو سخت‌افزارها و نرم‌افزارهایی را به همراه دارد و در بیشتر موارد به عنوان یک بسته به نام OEM به همراه کارت‌های ویرایش ویدئویی مانند Matrox RT.X۲ همراه است. پریمیر پرو یک نسخه دوباره نوشته شده از نرم‌افزار Adobe Premiere می‌باشد که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و از زمانیکه دوباره نوشته شد توسط صنعت فیلم و ویدئو مورد قبول واقع شده است.

ویژگی های کلیدی دانلود ادوبی پریمیر پرو Adobe Premiere Pro:

– تغییر در واسط کاربری برای افزایش سرعت در ویرایش و تدوین فیلم ها – پشتیبانی از اکثر فرمت های فیلم، تصاویر و فایل های صوتی – قابلیت تبدیل و پشتیبانی از فرمت بسیار معروف و رایج فلش ها یعنی SWF – سازگاری و قابلیت برقراری ارتباط میان انواع دوربین های فیلم برداری و عکاسی – قابلیت Import کردن انواع فرمت های صوتی ، تصویری و فیلم ها از لوح های فشرده سی دی و دی وی دی – Import کردن انواع فایل ها با فرمت های مختلف از دستگاه های قابل حمل – ساخت فیلم هایی با کیفیت فوق العاده بالا یعنی فرمت و لوح فشرده Blu-Ray – افکت هایی بسیار زیبا و متعدد برای اهداف مختلف – قابلیت بازخوانی زیر نویس فیلم ها – سازگاری کامل با نرم افزار Adobe After Effects – قابلیت Export فایل ها به بیش از ۲۰ فرمت مختلف از جمله AVI ، MPEG ، MPEG2 ، EPEG 2 DVD و … – قابلیت تنظیم با کیفیت های مختلف برای صوت و تصاویر – استفاده از Undo و Redo به صورت نامحدود – سازگاری کامل تر هم با پردازنده اصلی سیستم و هم با پردازنده های گرافیکی – قابلیت نصب تنها برروی سیستم عامل ویندوز ۶۴ بیت – سازگاری کامل تر با دوربین های دیجیتالی – پشتیبانی از دوربین های دیجیتالی DSLR – آماده سازی فیلم ها برای انتشار در صفحات وب – قابلیت ساخت فیلم با کیفیت DVD با منوهایی تعاملی – سازگاری کامل با معروفترین نرم افزار کمپانی Adobe یعنی Adobe Photoshop – قابلیت رایت فایل های مالتی مدیا بر روی انواع لوح فشرده – استفاده از پردازش موازی برای بهینه سازی استفاده از هسته های CPU – قابلیت ویرایش اصوات با میکسر بسیار قدرتمند

آپدیت: برای مشاهده ی فیلم آموزشی ویژگی های جدید Adobe Premiere Pro CC 2018 می توانید اینجا را کلیک کنید.

*/ ]]> اسکرین-شات-adobe-premiere-pro-2018 اسکرین-شات-adobe-premiere-pro-2018 اسکرین-شات-adobe-premiere-pro-2018 اسکرین-شات-adobe-premiere-pro-2018 اسکرین-شات-adobe-premiere-pro-2018 info

Adobe Premiere Pro CC 2019 v13 Changelog:

Selective color grading

Display color management

Add, rename, and edit Lumetri instances

Open Premiere Rush projects in Premiere Pro

Intelligent audio cleanup

Edit and transform vector graphics

Essential Graphics and Motion Graphics template enhancements

Support for data-driven infographics

Improved search for Motion Graphics templates in Adobe Stock

VR enhancements

End-to-end workflow for 180 VR

Spatial markers for immersive media

New Theater mode in Adobe Immersive Environment

Collaboration enhancements

Group invites for Team Projects

Creative Cloud Libraries enhancements

Performance enhancement and file format support

New file format support

Support for Australian closed-captioning standard

Performance improvements

New home screen

Auto-save improvements

Quick timecode entry

سیستم مورد نیاز

Intel® Core™2 Duo or AMD Phenom® II processor; 64-bit support required
Microsoft® Windows® 7 with Service Pack 1 (64 bit)
4GB of RAM (8GB recommended)
4GB of available hard-disk space for installation; additional free space required during installation (cannot install on removable flash-based storage devices)
Additional disk space required for preview files and other working files; 10GB recommended
1280×900 display
OpenGL 2.0-capable system
7200 RPM or faster hard drive (multiple fast disk drives, preferably RAID 0 configured, recommended)
Sound card compatible with ASIO protocol or Microsoft Windows Driver Model
DVD-ROM drive compatible with dual-layer DVDs (DVD+-R burner for burning DVDs; Blu-ray burner for creating Blu-ray Disc media)
QuickTime 7.6.6 software required for QuickTime features
Optional: Adobe-certified GPU card for GPU-accelerated

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه 2019:

1) ابتدا مطمئن شوید دسترسی شما از اینترنت کاملا قطع است. سپس فایل Set-up.exe را اجرا کنید.

2) تمامی فایل های اجرایی نرم افزار را در فایروال خود بلاک کنید تا به اینترنت دسترسی نداشته باشند.

3) نرم افزار به صورت از پیش کرک شده می باشد. فقط کافیست که آپدیت نکردن نرم افزار را رعایت کنید و دسترسی نرم افزار را به صورت کامل از اینترنت قطع نمایید تا کرک غیرفعال نشود.

نکته مهم! این نسخه بر روی ویندوز 10 ورژن v1507 و v1544 و v1607 قابل اجرا نیست. لطفا از ورژن های جدیدتر ویندوز 10 از ورژن v1703 به بالا استفاده نمایید.

===================

آموزش نصب نسخه های پیشین:

1) ابتدا مطمئن شوید آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال می باشد تا فایل فعال ساز را حذف نکند. سپس به اکسترکت نرم افزار بپردازید.

2) بر روی فایل اجرایی Set-up.exe درون پوشه Install کلیک کنید تا نصب نرم افزار آغاز شود. پس از اتمام نصب، حتما اینترنت خود را قطع کنید تا فرایند فعال سازی به مشکل برخورد نکند.

3) وارد پوشه ACTIVATORS شوید و با یکی از فعال سازها، نرم افزار را فعال کنید. فعال ساز پیشنهادی ما AMT.Emulator.v0.9 می باشد. فعال ساز را به صورت Run as Administrator اجرا کنید. نرم افزار مورد نظر خود را از لیست بازشو انتخاب کنید و بر روی گزینه Install کلیک کنید.

4) به شما اخطار داده می شود که فایل پیدا نشد. پس بایستی آن را به صورت دستی انتخاب کنید. برای این امر، به محل نصب نرم افزار مراجعه کنید و فایل amtlib.dll را انتخاب کرده و Open را بزنید تا نرم افزار فعال شود.

5) پس از اتمام فعال سازی، نرم افزار را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

===================

نکته اول! دقت کنید که shortcut برای شما روی دسکتاپ ایجاد نمی شود و بایستی از محل نصب نرم افزار، آن را اجرا کنید. بدین منظور، به آدرس C:/Program Files/Adobe/Adobe Premiere Pro CC 2018 رفته و فایل اجرایی Adobe Premiere Pro.exe را اجرا کنید. هم چنین می توانید با راست کلیک بر روی این فایل اجرایی و انتخاب گزینه Send To -> Desktop شورتکات این نرم افزار را روی دسکتاپ خود ایجاد کنید.

نکته دوم! داشتن پیش نیاز Visual C++ 2017 الزامی می باشد. برای دانلود این پیش نیاز لطفا اینجا را کلیک کنید.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود ادوبی پریمیر Adobe Premiere Pro CC 2019 v13.0.1.13»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..