تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Adobe Media Encoder CC 2019 v13.0.1.12 – تبدیل مالتی مدیا

نسخه ۲۰۱۹ نرم افزار محبوب Adobe Media Encoder که در اکتبر ۲۰۱۸ منتشر شد دارای ویژگی های جدیدی است. از جمله آن ها می توان به پشتیبانی از مدیریت نمایشگر رنگ ها، پشتیبانی از فرمت دوربین ARRI Alexa LF، پشتیبانی از فرمت دوربین Sony Venice v2، پشتیبانی از فرمت Google VR180 و … اشاره نمود. جدیدترین نسخه دانلود Adobe Media Encoder با تغییراتی بسیار گسترده و بهینه سازی های متعدد منتشر شد. در نسخه ۲۰۱۸ ادوبی مدیا انکودر شاهد بهبود در انتشار فایل های مالتی مدیا می باشیم. پشتیبانی از کانال های یوتیوب و Vimeo، پشتیبانی از Playlist در ویدیوهای یوتیوب، پشتیبانی از صفحات فیس بوک، ایجاد تصاویر بندانگشتی دل به خواه برای ویدیوهای یوتیوب، بهینه سازی تیترگذاری ویدیوها، پشتیبانی از تصاویر متحرک GIF در سیستم عامل مک، اعلان آیتم های گمشده و بهبود بسیار گسترده در Presetها نرم افزار ادوبی مدیا انکودر، همگی در آپدیت اکتبر ۲۰۱۷ این نرم افزار رخ داده اند. برای مشاهده ی تغییرات بسیار گسترده ای که در تنظیمات Preset نرم افزار انجام شده است، می توانید توضیحات انگلیسی را در ادامه مطلب مطالعه بفرمایید.

دانلود-Adobe-Media-Encoder-CC

کسانی که درگیر تدوین فیلم هستند می دانند که یکی از مراحل مهم پیش و پس از تدوین، تبدیل فرمت های مختلف ویدئویی به همدیگر برای استفاده های متفاوت است. دانلود Adobe Media Encoder یکی از نرم افزار های قدرتمند و بسیار کاربردی کمپانی مشهور Adobe به منظور تبدیل و تغییر حالت ها و کیفیت های فرمت های مختلف ویدئویی به یکدیگر می باشد که در حقیقت یک نرم افزار کمکی برای Premier Pro و After Effect است و وظیفه تغییر حالت ها و کیفیت های تصاویر ویدئویی دیجیتال را بر عهده دارد.

ویژگی کلیدی دانلود Adobe Media Encoder این است که از تمام فرمت های Final Cut نیز پشتیبانی می کند و این موضوع باعث شده تا آن را به نرم افزاری بسیار کاربردی هم برای کاربران Final Cut و هم برای کسانی که می خواهند تصاویری که توسط Final Cut مونتاژ شده را به نرم افزار های دیگر مونتاژ مانند Premier انتقال دهند، تبدیل کند.

اسکرین-شات-دانلود-Adobe-Media-Encoder اسکرین-شات-دانلود-Adobe-Media-Encoder اسکرین-شات-دانلود-Adobe-Media-Encoder

info

Adobe Media Encoder CC 2019 v13 Changelog:

+ Support for display color management + Support for ARRI Alexa LF camera format + Support for Sony Venice v2 camera format + Support for Google VR180 format + Support for HEIF (HEIC) still image format on macOS + Broader support for hardware acceleration on macOS سیستم مورد نیاز

– Intel Core2 Duo or AMD Phenom II processor; 64-bit support required

– Microsoft Windows 7 with Service Pack 1 (64 bit), Windows 8.1 (64 bit), or Windows 10 (64 bit)

– 4GB of RAM (8GB recommended)

– 4GB of available hard-disk space; additional free space required during installation (cannot install on removable flash storage devices)

– Additional disk space for working fi les (10GB recommended)

– 1024×768 display (1280×800 recommended)

– 7200 RPM or faster hard drive (multiple fast disk drives recommended)

– QuickTime 7.6.6 soft ware required for QuickTime features

– Optional: Adobe-certifi ed GPU card for GPU-accelerated performance

– Internet connection and registration are necessary for required soft ware activation, validation of subscriptions, and access to online services.

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه 2019:

1) ابتدا مطمئن شوید دسترسی شما از اینترنت کاملا قطع است. سپس فایل Set-up.exe را اجرا کنید.

2) تمامی فایل های اجرایی نرم افزار را در فایروال خود بلاک کنید تا به اینترنت دسترسی نداشته باشند.

3) نرم افزار به صورت از پیش کرک شده می باشد. فقط کافیست که آپدیت نکردن نرم افزار را رعایت کنید و دسترسی نرم افزار را به صورت کامل از اینترنت قطع نمایید تا کرک غیرفعال نشود.

نکته مهم! این نسخه بر روی ویندوز 10 ورژن v1507 و v1544 و v1607 قابل اجرا نیست. لطفا از ورژن های جدیدتر ویندوز 10 استفاده نمایید.

===================

آموزش نصب نسخه های پیشین:

1) ابتدا مطمئن شوید آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال می باشد تا فایل فعال ساز را حذف نکند. سپس به اکسترکت نرم افزار بپردازید.

2) بر روی فایل اجرایی Set-up.exe درون پوشه Install کلیک کنید تا نصب نرم افزار آغاز شود. پس از اتمام نصب، حتما اینترنت خود را قطع کنید تا فرایند فعال سازی به مشکل برخورد نکند.

3) وارد پوشه ACTIVATORS شوید و با یکی از فعال سازها، نرم افزار را فعال کنید. فعال ساز پیشنهادی ما AMT.Emulator.v0.9 می باشد. فعال ساز را به صورت Run as Administrator اجرا کنید. نرم افزار مورد نظر خود را از لیست بازشو انتخاب کنید و بر روی گزینه Install کلیک کنید.

4) به شما اخطار داده می شود که فایل پیدا نشد. پس بایستی آن را به صورت دستی انتخاب کنید. برای این امر، به محل نصب نرم افزار مراجعه کنید و فایل amtlib.dll را انتخاب کرده و Open را بزنید تا نرم افزار فعال شود.

5) پس از اتمام فعال سازی، نرم افزار را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

===================

نکته اول! دقت کنید که shortcut برای شما روی دسکتاپ ایجاد نمی شود و بایستی از محل نصب نرم افزار، آن را اجرا کنید.

نکته دوم! داشتن پیش نیاز Visual C++ 2017 الزامی می باشد. برای دانلود این پیش نیاز لطفا اینجا را کلیک کنید.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Adobe Media Encoder CC 2019 v13.0.1.12 – تبدیل مالتی مدیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..